Gå til innhold

[Løst] Utplassering i skoletid på Expert - Trenger tips


owhb

Anbefalte innlegg

Heisann folkens

 

Jeg er 14 år, og skal på utplassering hos en lokal Expert forhandler i morgen.

Skal utplasseres i fra siste skoletime (13:00-14:00) til rundt halv 16 tipper jeg.

Jeg er godt over gjennomsnittet interessert i data og elektronikk.

 

Jeg skal være der hver torsdag frem til avtalen blir brutt. Avtalen kan sies opp av begge parter når som helst.

Derfor jeg lurte på om dere hadde noen tips til hva jeg kan gjøre så jeg blir værende der en stund?

 

(Jeg tror da dette var det mest riktige underforumet)

 

- Ole

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt usikker på hva du spør etter her. Du vil altså bli værende der så lenge som mulig?

 

Hva med å søke jobb der etter endt utplasseringsperiode? Forhøre seg muntlig om muligheter for jobb med daglig leder for å finne ut hvor ståa ligger hen.

 

 

Skaffe seg god informasjon om de produktene du selger, og rett og slett være en god selger. Å ha prøvd ut produktene selv er jo også et stort pluss dersom du har mulighet for det.

Så tror jeg du bør kunne stille godt. :)

Lenke til kommentar

Første gang der idag, fra rundt 13 - halv 16.

 

Gikk veldig greit egentlig, startet med og rydde noe på lageret, hive diverse søppel osv.

Fikk bare mindre og mindre oppgaver og gjøre så endte opp med å gå rundt og bli kjent i butikken og rette på enkelte varer

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-jDflNq

Hvis du vil prøve å få jobbe der en stund så er det bare å stå på. I stedet for å vente på å få oppgaver så spør du om du trengs til noe. Hint til at du har lyst til å være der mere, men ikke mas.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...