Gå til innhold

Utsettelse av forsvaret for å gå på FHS?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal inn i forsvaret den 1.7.2012.

 

Det jeg lurer på er ganske enkelt om jeg kan få utsettelse på dette om jeg nå velger å søke meg inn på en folkehøyskole isteden? Er klar over at jeg må inn i forsvaret etter fullført FHS.

 

Tanken bak er at jeg har veldig lyst til å gå på FHS, men hvis jeg skal inn så blir jeg hele 22 år når jeg først kommer inn på FHS dersom jeg må i tjene i forsvaret et år først, og det er uaktuelt.

 

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MÅ du inn i forsvaret etter fullført FHS da? Trodde det var sånn at hvis du valgte videre utdanning så kom det foran tjenestegang, og at hvis du går på skole til du er 25 så utgår innkalling? Men mulig det bare er jeg som er utdatert =)

Det vet jeg ikke, men det er forsåvidt mer eller mindre urelevant da det ikke er så mye å gjøre med fra eller til.

 

Fortsatt er spørsmålet om jeg kan søke meg inn på FHS og slippe å tjene i forsvaret for det året, eller om jeg blir tvunget til å reise i militæret til høsten uansett. Uansett interessant det du skriver, kan jo hende at jeg slipper! :p På den andre siden er det en del av meg som også vil oppleve det som forsvaret har å by på. :)

Lenke til kommentar

Takker for svar, men lurer fortsatt på om noen vet dette sikkert? :p

 

Med tanke på du er superninja så ville jeg trodd du lett kunne komme deg unna.

Men vis du er mere i tvil på dine ninja ferdigheter så hadde jeg ringt VPV på 03003 og spurt dem.

 

VPV = Vernepliktsverket

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...