Gå til innhold

Akam.no Bildekritikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann folkens. Som et ledd i det å bringe Digit.no nærmere Akam.no har vi døpt om tjenesten til "Akam.no Bildekritikk". Vi har også gått over til Akam logo, farger og facebookside. Ellers er alt helt likt. Digit er inntil videre bildekritikkens adresse, men vi vil gå over til bildekritikk.akam.no i tillegg.

 

Dette er i hovedsak ikke et tiltak for dere som allerede bruker tjenesten, men for potensielle nye brukere som nå kanskje finner inngangen til tjenesten noe mindre forvirrende (samme logo, farger).

 

Som en følge av disse endringene har bildekritikk fått en mer gunstig plass i toppen, på den sorte "hovedrekka" til akam.no. Jeg vil også anta at dette gjør det lettere å promotere bildekritikken på akam.no i tiden som kommer.

 

Jeg har forståelse for at det kan være litt vemodig for de som har fulgt digit.no i flere år, men dere får trøste dere med at det ikke har skjedd noe mer enn et navne/layout-bytte her.

 

Jeg har tro på at dette kan være et viktig ledd i en positiv videreutvikling av bildekritikken vår!

 

Innspill til endringen?

Som før nevnt, så er det positivt det som skjer, men ustabiliteten på den nye BK er vel ikke til å leve med? Når kan vi forvente at det hele er stabilt? Kunne vært greit at dere la inn oppdatert info om dette på Forsiden til selve Akam.no... Denne siden kommer en jo inn på selv om de andre tjenestene mer eller mindre er utenfor rekkevidde i lange perioder.... :cool:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...