Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Provoserende framtreden


maramd08

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen hadde noe peilign på et spørsmål jeg har.

 

Hendte natt til 23 Des. Hvorav 2 av de jeg bor med hadde vært på fest og kom ganske beruset tilbake fra turen sin.

Jeg er da sånn at jeg bor vegg i vegg med vaskemaskinen som bråker noe sinnsykt igjennom veggen. De skulle da ta på denne når jeg skulle sove, jeg sa at det ikke var greit siden jeg skulle tidlig opp dagen etterpå, greit sa de så gikk jeg og la meg.

2 Min etter slo de på vaskemaskinen og jeg gikk og spurte hvorfor og slo den av igjen, (vaskemaskinen er også min eiendom), dette gjorde de 2 ganger til og låste dørene slik jeg ikke kom meg inn på rommene. Etter mye roping kl halv 4 på natta hvor de sa ganske så sårende og støtende ting mot meg, menst jeg prøvde å sove, og nei, jeg svarte ikke provoserende. Jeg mistet da besinnelsen i 2 sekunder og slo til døren til han ene og hånden gikk igjennom.

Etter det holdt de på 2 timer til med de samme med å både prøvde å holde meg igjen fysisk og fortsatte å kalle meg "mental gal" og.l

Etter de så døra som jeg beklaget for sparket de inn døra mi, uten provukasjon.

 

Hvem har erstatningsrett for dørene? Jeg hørte meg rundt med noen og de mente at de var så provoserende fremtreden fra de 2 andres side at de var erstatnigsrettinge.

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...