Gå til innhold

Ny telefon igjen, hjelp meg!


Anbefalte innlegg

Heisann! Hadde en Nokia c700. Ok fornøyd med telefonen, men operativsystemet sugde hest. Bytta med mammas Htc Wildfire, og ja, android må jeg si er bra, men der suger plutselig telefonen hest. Så nå står jeg her, med valget om et OS som suger hest, eller en telefon som suger hest. Da er spm mitt, hvilken telefon anbefaler dere? Har alltid hatt lyst på Iphone, men prisen er alt for høy. Må enten være iphone eller en android-telefon. Helst billig, maks 1000 kroner med et okei abnm!

 

Veldig glad for respons!

 

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann! Hadde en Nokia c700. Ok fornøyd med telefonen, men operativsystemet sugde hest. Bytta med mammas Htc Wildfire, og ja, android må jeg si er bra, men der suger plutselig telefonen hest. Så nå står jeg her, med valget om et OS som suger hest, eller en telefon som suger hest. Da er spm mitt, hvilken telefon anbefaler dere? Har alltid hatt lyst på Iphone, men prisen er alt for høy. Må enten være iphone eller en android-telefon. Helst billig, maks 1000 kroner med et okei abnm!

 

Veldig glad for respons!

 

Mvh

 

Hva med å kjøpe brukt? For 1000 kr på Finn får du jo en iPhone 3GS eller en HTC Desire.

Endret av Tastatur
Lenke til kommentar

Heisann! Hadde en Nokia c700. Ok fornøyd med telefonen, men operativsystemet sugde hest. Bytta med mammas Htc Wildfire, og ja, android må jeg si er bra, men der suger plutselig telefonen hest. Så nå står jeg her, med valget om et OS som suger hest, eller en telefon som suger hest. Da er spm mitt, hvilken telefon anbefaler dere? Har alltid hatt lyst på Iphone, men prisen er alt for høy. Må enten være iphone eller en android-telefon. Helst billig, maks 1000 kroner med et okei abnm!

 

Veldig glad for respons!

 

Mvh

 

Hva med å kjøpe brukt? For 1000 kr på Finn får du jo en iPhone 3GS eller en HTC Desire.

 

Har vurdert det, men finner ingen til 1000-lappen bortsett fra de som er knuste :p

 

hvorfor enten ios eller android? hvorfor ikke nokia belle eller wp?

 

 

Fordi Symbian suger balle.

 

(Ikke for å starte en diskusjon, det er min erfaring)

Lenke til kommentar

Belle er ikke s60v5 eller Symbian Anna. Greit nok svar forsåvidt, ignoranse er absolutt en legitim grunn til å fravelge seg et OS, jeg lurte bare siden det kunne være noe fornuftig.

 

Er ingen fan av symbianserien selv frem til Belle, men av helt andre grunner enn at symbian generelt har vært uimponerende opp til Belle. Har faktisk brukt det en del.

 

 

Hva med WP da?

 

Du får vel tak i Omnia W til rundt 2.700-ish.

Lenke til kommentar

Ser bra ut! ;)

 

Men gjerne si fra hvis noen selger iphone rundt 1000-lappen, eller på finn.no ! :) Har ekstremt lyst på iphone, men det er veeeldig dyrt. Noen som vet om iphone 3gs selges ny noen steder?

 

3GS selges for 2890 på Apple.no

 

 

Har f.eks elkjøp ikke lov til å selge den lengre?

Lenke til kommentar

Finner du den hos Telenor, Netcom og Tele2 sine hjemmesider finner du den nok hos Elkjøp. Men husk at skal du ha den uten binding må du kjøpe på Apple.no

 

 

Bryr meg egentlig ikke så veldig om binding, så lenge det er et greit abnm, men finner den ikke hos netcom osv., så de har sikkert slutta å selge den :(

Lenke til kommentar

Finner du den hos Telenor, Netcom og Tele2 sine hjemmesider finner du den nok hos Elkjøp. Men husk at skal du ha den uten binding må du kjøpe på Apple.no

 

 

Bryr meg egentlig ikke så veldig om binding, så lenge det er et greit abnm, men finner den ikke hos netcom osv., så de har sikkert slutta å selge den :(

 

Djuice som eies av Telenor har iallefall den, men prisen var da ekstrem.

 

http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=IphoneTelenor.no83GS&aboId=493

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...