Gå til innhold

Logitech G930 vs CM Storm Sirus!


jonskja

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Komplett selger Logitech G 930 på tilbud til 800 kroner fram til klokken 16.00 i dag. Jeg vuderer også et CM Storm Sirus headset, men hvilket skal jeg gå for? :)

Trenger svar kjapt...

 

Spiller CoD 4 og Battlefield 3 og bad company på pc. Spiller også litt Starcraft II og hører veldig mye på musikk. Er ikke så opptatt over at det skal være trådløst, men det er vel bare som en liten fordel. Har hørt at CM Storm Sirus skal komme med konsollstøtte, noe som virker helt perfekt for meg :D Så langt er det Storm Sirus jeg holder med :) Overbevis meg!

 

Har ett Asus Vulcan ANC som jeg har søkt retur på, og regner med å få igjen pengene fra det. Er det noen som kan sammenligne disse tre headsettene, så hadde det vært supert :D

 

Nå har også Creative Omega Wireless headset kommet på banen ! :p Det har mulighet for både bruk av PS3 og PC, noe som er glimrende. Har Creative HS-1100(det hvite med USB lydkort) og er utrolig fornøyd med det. Syns det er bedre enn Vulcan ANC, men igjen så har jo headsettet fra creative kun usb, som utelukker muligheten for å bruke det til andre avspillere enn pc..

Endret av jonskja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hvor ser du at tilbudet slutter kl. 16?

 

Har tenkt å kjøpe dette selv. Men om du syns det går greit med en kabel og vil bruke det på konsoll er vel ikke G930 det beste valget.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Stjeler tråden din (jonskja) litt eg ettersom det ser ut som du har bestemt deg. :ph34r:

 

 

For meg står det mellom Logitech Wireless Gaming Headset G930 799 kr

 

Logitech Wireless Headset F540 699 kr

 

 

Planen var å kjøpe G930 til bra pris på komplett, men vil ha eit som funker på X360 også, så da vipper det meir i favør av F540.

 

Men, vil G930 funke på X360 ved bruk av Pc skjerm? Da er det vel mulig å koble til på ein eller anna måte? eller tar eg feil? Har bla eksternt lydkort.

Lenke til kommentar

Det skal fungere å kjøpe en kabel (jack til jack) og koble inn til F540 ;) Så du skal få det til å fungere på pc!

 

Tre lydinnganger

 

Du kan kople tv-en, Logitech Squeezebox™, mp3-spillere eller en annen lydkilde til ekstraportene (både RCA og 3,5 mm) på den trådløse sentralen.

Endret av jonskja
Lenke til kommentar

blant annet.. G930 kobles til USB rett inn i pc, men F540 har en sender som du plugger inn lydkildene i ;) Du får vel egentlig bedre lyd gjennom USB hvis du bruker headset til PC, men da får du jo ikke muligheten til å bruke det på konsoll. F540 er sikkert et greit kjøp :D

Endret av jonskja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...