Gå til innhold

Fjerne seg fra adresselista


Maria1990

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, du kan bestille reservasjon mot å stå i telefonkataloger o.l. hos din tjenestetilbyder. F.eks Telenor:

 

Hemmelig Nummer og reservervasjon mot Opplysningen/Telefonkatalogen

 

Dette kan du reservere deg mot:

 

Elektronisk katalogoppføring

 

Katalogoppføring i papirformat

 

Opplysningstjenester

 

Nummervisning

 

Du bestemmer selv om du vil reservere deg mot en eller flere av disse. For å legge til reservasjon på ditt mobilnummer logg inn på Mine sider. Velg Mitt abonnement og Bestille tjenester. Trykk Jeg vil bestille flere tjenester hvis valg om reservasjon ikke vises i listen.

 

Bestiller du Hemmelig Nummer kan ingen se eller finne mobilnummeret ditt. Bare de du velger å gi nummeret til vet om det. Du står ikke oppført i noen nummeropplysningstjenester.

 

Husk at selv om du har hemmelig nummer, vil nummeret alltid synes når du sender SMS eller MMS.

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Takker meget for svar.

 

Lurer i tillegg om man kan fjerne seg fra samtlige adresselister og kataloger, som Gule Sider papir/og elektronisk utgave, 1881, 1880, Skatteetaten.

Det jeg egentlig vil er kun fjerning av adressen min fra all offentlighet. Navn og tlf.nummer kan godt bli igjen...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Lurer i tillegg om man kan fjerne seg fra samtlige adresselister og kataloger, som Gule Sider papir/og elektronisk utgave, 1881, 1880, Skatteetaten.

Det jeg egentlig vil er kun fjerning av adressen min fra all offentlighet. Navn og tlf.nummer kan godt bli igjen...

 

Ta kontakt med operatøren din, som foreslått tidligere i tråden. Nettkatalogene, som Gule Sider og 1881, får sine opplysninger fra operatøren, og så lenge operatøren gir ut adressen din vil katalogene publisere den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...