Gå til innhold

koster denne varen på elkjop.no like mye som i butikken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestill og velg Collect@store?

 

Da får du den til nettpris. Eventuelt kan du ta sjansen på å spørre om å få internettpris i butikken også. Det fungerer som oftest, så lenge det ikke står spesifisert på varen på nettsiden at det er internettpris.

 

kan du ta en titt på linken om du ser at det er internet pris noe sted?

jeg ser ikke det men vil være sikker :p

Lenke til kommentar

Siden det ikke står spesifikk 'internett' pris, så ville jeg gått ut ifra at det koster det samme i butikken, om ikke så ville jeg ha tatt det opp med de som jobber der, at reklamen/annonsen for produkte er misvisende.

 

Men er du ute etter å kjøpe det fysisk i en butikk, eller bestille det over nette og få det levert?

 

http://www.prisjakt.no/product.php?p=712375

 

http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=151645&utm_source=Prisjakt&utm_medium=pris_cpc&utm_content=fast&utm_campaign=Prisjakt&cookie_test=true

 

 

PS3 160gb (Gratis frakt) 1.698,- . Har ikke handlet der fra selv.

Lenke til kommentar

Vel sier seg jo selv at ting blir litt billigere fra nettet, du fjerner jo noen ledd fra varehus til butikk og dens profitt margin.

Men om det er snakk om å få en ps3 rimelig og du ikke er kresen på at det absolutt må være nytt så kan jo en brukt en fra gamestop kanskje være en mulighet?

Lenke til kommentar

Vel sier seg jo selv at ting blir litt billigere fra nettet, du fjerner jo noen ledd fra varehus til butikk og dens profitt margin.

Men om det er snakk om å få en ps3 rimelig og du ikke er kresen på at det absolutt må være nytt så kan jo en brukt en fra gamestop kanskje være en mulighet?

Jeg er vanligvis ikke kresen, men vil ha ny fordi det er mindre sjanse for yrod. Takk for tipset om expert Knutssen! Til alle andre takk for svar!

Lenke til kommentar

Altså, hvis fyren vil ha PS3 så har han helt sikkert sine grunner. Kanskje han elsker noen av eksklusivene for eksempel. :-)

 

Til trådstarter: jeg så ikke at det sto at den prisen kun gjelder på nett, hvertfall.

 

Han skrev han kanskje skulle ha ps3. Derfor nevner jeg at expert har et mye bedre tilbud på 360.

 

2000 for 160gb ps3 er jo ikke særlig bra pris heller.

Lenke til kommentar

Altså, hvis fyren vil ha PS3 så har han helt sikkert sine grunner. Kanskje han elsker noen av eksklusivene for eksempel. :-)

 

Til trådstarter: jeg så ikke at det sto at den prisen kun gjelder på nett, hvertfall.

 

Han skrev han kanskje skulle ha ps3. Derfor nevner jeg at expert har et mye bedre tilbud på 360.

 

2000 for 160gb ps3 er jo ikke særlig bra pris heller.

 

har allerede en 360 :new_woot:

fikk en haug med gavekort av bekjente og familie, som til sammen har en verdi på 2000 kroner.

så jeg tenkte at en ps3 hadde vært fett og ha :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Elkjøp macher internett priser i norge.. :thumbup:

 

Ja det gjør de faktisk.

 

Skulle kjøpe TV-bord, fant ett på nett til rundt 800kr som passet. Loffet innom butikken for å se om de hadde det inne, joda det hadde de. Identisk bord, annet produktnr og dobbel pris. Jeg spurte selgeren hva som var forskjellen, noe han ikke kunne svare på og gav meg bordet til internettpris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...