Gå til innhold

Åpent brev (har sendt det) til Topline.no


Anbefalte innlegg

----- Original Message -----

From: Roger Mengele

To: [email protected]

Sent: Thursday, February 07, 2002 3:26 AM

Subject: Daytona Gf 3 - AVBESTILLING

 

 

Med dette ønsker jeg å kansellere min bestilling på 1stk. Daytona Geforce 3 Ti 200, i henhold til kjøpsloven (som dere er så vennlige å referere til på deres hovedside) fordi dere ikke har forholdt dere til den leveringsfristen jeg ble lovet, samt manglende informasjon fra dere ang. forsinket leveranse.

 

Om jeg i framtiden skulle være så bevisstløs å finne på å bestille noe fra dere, ber jeg dere om på forhånd å se bort i fra min bestilling, da jeg da ikke kan være tilregnelig.

 

Mvh

 

R

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Topline.no er noen løgnservere i de grader... har en kamerat som har bestilt gf3 ti 128 og ringt til de tre dager på rad og spurt åffer han ikke har fått sendebekreftelse med sporenummer , og de sier de sendte på fredag ..

 

En dag var mailserveren nede, anna dag viste de ikke.. tredde dagen jo det var sendt skulle oversende email, har enda ikke kommet noe email nei.. **** til folk .. jeg fikk iværtfal mitt gf3 ti 64mb , men det var vel før de gikk tom og ikke fikk flere fra lager.. og begynte å lyve i vilden sky.. mange som ikke fikk 64 meg kortet..

 

Makan til folk .. Ps Data er tingen..

Lenke til kommentar

Synes det er bra at folk når de skriver klager eller kanseleringer til et sted de er oppgitt over legger til litt upassende bemerkninger da det understreker frustrasjonen, Når det gjelder Topline har jeg lest en del bemerkninger fra folk som er lei av deres "service" . Topline fortjener alt som de får slengt i trynet virker det som .Sånne webshopper eller butikker er ingen tjent med.

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting å klage på.

 

Fikk GF3 Ti200 kortet mitt levert på døra igår for bare 100 spenn! Er dere ikke egentlig litt vel negative her?

 

Jeg har kanskje vært heldig, men alle som handler hos topline kan da vel ikke få så dårlig service som det virker her?

 

Jeg synes imidlertid at Topline burde hatt bedre tilbakemelding per e-mail, slik som de aller fleste andre webshopene har. Greit at man automatisk får beskjed hvis det blir forsinkelser.

 

[ Denne Melding var redigert av: olemann på 2002-02-08 14:44 ]

Lenke til kommentar

Hyggelig at du fikk det du bestilte Olemann, ser ut til at du er en av de få i Norge med den erfaringen fra Topline.no - JEG derimot bestilte et Gf3 kort, fikk mail om at det skulle leveres "SNAREST". Etter fjorten dager ringer jeg Topline, der jeg får beskjed om at kortet er i posten. Det var det ikke. Etter nye fjorten dager ringer jeg nok en gang (har også ringt hundre ganger i mellom - men vanligvis gidder ikke Topline å ta telefonen) Snakker med en ny fyr som sier at kortet IKKE er i posten (bombe) Derimot sier han at de ikke har det kortet lenger, men jeg kan få et annet (samme kortet med noe hvassere mb spesifikasjon:128 i stedet for 64) - og det synes jo jeg er greit. Men kommer det noengang et kort i posten? - NEI, se det gjør det ikke. Gir de noengang tilbakemelding vie e-post om forsinkelsene? Det gjør de heller ikke. Svarer de noengang på mine henvendelser via e-post? - Gjett tre ganger. Er Topline en useriøs drittsjappe som kun er flink til reklamere med lave priser, uten å kunne levere varene? Jepp. Har jeg bestilt meg nytt Geforce 3 kort fra PS data i stedet? U bet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...