Gå til innhold

Ny pc...stillegående


Anbefalte innlegg

Har satt sammen disse komponentene til min neste pc. Ni år siden sist, så jeg er rimelig utdatert på teknoligien. Men dette er det beste jeg kom frem til, med tanke på pris og ytelse. Ta i betraktining at lavt støyninvå er et kriterie.

 

Noen forslag til endringer?

Setter pris på alle innspill.

post-19791-0-05005400-1324943873_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har satt sammen disse komponentene til min neste pc. Ni år siden sist, så jeg er rimelig utdatert på teknoligien. Men dette er det beste jeg kom frem til, med tanke på pris og ytelse. Ta i betraktining at lavt støyninvå er et kriterie.

 

Noen forslag til endringer?

Setter pris på alle innspill.

 

hva skal du bruke den til?

 

hvis den skal brukes til spill burde du endre prosessor til i5 2500K ettersom den er like god som i7 2600K i spill

 

de sparte pengene kan du bruke på en stille prosessorkjøler som Noctua NH-D14

 

ellers ser det fint ut

 

kan jo vurdere denne skjermen

Lenke til kommentar

CPU kjøler må nok til.

 

Regn også med å bytte viftene på kabinettet, da medfølgende pleier å støye mer enn de hevder.

 

Søk etter Gentle Typhoon, og bruk dem. Meget støysvake.

 

nå er dette et av de mer støysvake kabinettene da...

 

og i tillegg egner ikke gentle typhoon seg så veldig som kabinettvifte, den har mye statisk trykk så den egner seg godt til vannkjøling

 

 

Glemte å legge til prosessorkjøler, men er er enig med forslaget ditt. Skal være en allround pc, som kan takle spill og bilde/video redigering.

 

vel, da er det en annen sak, i7 2600K vil gjøre en ca. 25% bedre jobb i programmer som benytter hyperthreading

Endret av olestokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...