Gå til innhold

BK: Baderomssituasjon...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

N.Copola; det er det DUMMESTE jeg har hørt...og jeg har hørt mye dumt på mang en julaften!!!

 

Bare fordi noen skaper noe utenfor "normen" eller diverse etiske/moralske/whatever "retningslinjer", så er det talentløst? Jeg skal ikke si hva jeg mener om bildene dine...

 

Det er klart at dette er en som vil provosere, og det fungerer jo! Jeg synes det er spennende med fotografier som utfordrer på denne måten.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

N.Copola; det er det DUMMESTE jeg har hørt...og jeg har hørt mye dumt på mang en julaften!!!Bare fordi noen skaper noe utenfor "normen" eller diverse etiske/moralske/whatever "retningslinjer", så er det talentløst? Jeg skal ikke si hva jeg mener om bildene dine...Det er klart at dette er en som vil provosere, og det fungerer jo! Jeg synes det er spennende med fotografier som utfordrer på denne måten.

 

Du har misforstått. Her skal du kommentere bildene, ikke andres meninger. Legg heller inn en kommentar og beskriv hva du liker ved bildet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

N.Copola; det er det DUMMESTE jeg har hørt...og jeg har hørt mye dumt på mang en julaften!!!Bare fordi noen skaper noe utenfor "normen" eller diverse etiske/moralske/whatever "retningslinjer", så er det talentløst? Jeg skal ikke si hva jeg mener om bildene dine...Det er klart at dette er en som vil provosere, og det fungerer jo! Jeg synes det er spennende med fotografier som utfordrer på denne måten.

 

Du har misforstått. Her skal du kommentere bildene, ikke andres meninger. Legg heller inn en kommentar og beskriv hva du liker ved bildet.

 

Heh...jeg tror nok det heller er du som har misforstått ett eller annet vesentlig i livet... kanskje det har blitt en juledram for mye i dag eh?

Sist jeg sjekket var det ytringsfrihet her til lands, men det kan jo hende du er av en annen oppfatning?

 

Les det jeg har uthevet i sitatet mitt; der vil jeg vel kaaaaanskje si at jeg har kommentert hva jeg liker ved bildet???

 

Og jeg mener fortsatt at det jeg først kommenterte er noe av det dummeste jeg har hørt på lenge!

 

:wallbash:

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket var det ytringsfrihet her til lands, men det kan jo hende du er av en annen oppfatning?

Selv om det er ytringsfrihet i Norge betyr det ikke at du kan skrive hva du vil på et privateid forum som Diskusjon.no. Vi har retningslinjer du må følge, og vi står fritt til å fjerne akkurat det vi selv ønsker.

 

Når det er sagt så bør det være greit å reagere på andres kommentarer, så lenge man reagerer på en saklig, seriøs og høflig måte. Likevel vil «kommentarer på andres kommentarer» kunne bli regnet som offtopic og fjernet deretter. Dette vurderes utifra hvert enkelt tilfelle.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...