Gå til innhold

Ny smarttelefon, Sensation XE vs Galaxy nexus


Anbefalte innlegg

Min Samsung Galaxy S har begynt å ta kvelden, så jeg trenger da en ny telefon.

Har sett på både Sensation XE og Galaxy Nexus, og jeg kunne ha tenkt meg deres innspill ut ifra det jeg ønsker.

 

Jeg har Mac, så det var litt problemer i forhold til at jeg ikke fikk oppdatert til nyeste software på Galaxy S. Gjelder det samme for Nexus?

Hvordan står de imot hverandre underholdningsmessig? Ønsker god skjerm, godt kamera, kjapp browser, musikk og film.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Galaxy nexus er googles telefon, den er alltid førsteprioritet når det kommer ny android, siden android også er googles opperativsystem. skjermen på galaxy nexus er helt utrolig, skal lete lenge etter bedre skjerm, den ha 720p oppløsning (1280*720) når det er sakt er ikke kameraet supert på galaxy nexus, men der er fullt brukbart, selv om du kanskje skulle ønsket litt mere fra en telefon til 5k, men sjekke reviews for bilder (http://www.slashgear.com/galaxy-nexus-review-21196912/) browseren er veldig god i galaxy nexus og android 4.0, musikk trenger du ikke bekymre deg forr, det virker som forventet i android. film på denne telefonen er veldig bra grunnet den 4.6 tommers skjermen med 720p oppløsning.

Jeg ville - og har allerede - gått for galaxy nexus, det eneste sensation xe har som er bedre er beats audio system, og denn er tyngre, som har med at det er brukt mere solid materiale i telefonen.

håper dette hjelper deg med beslutningen din :)

(ps de har noen få galaxy nexuser på cdon.no og lefdal nå visst du er kjapp )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...