Gå til innhold

Ny støysvak og lett bærbar, noen gode forslag?!


gaaal

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en ny bærbar til skolestart.. Har regnet ut at jeg kan ha et budskjett på rund 20K

 

Har sett meg ut 2 modeller som kan være interessante... Acer travelmate 803 eller IBM T40 men finnes det andre som kan matche disse 2 modellene som kommer snart eller finnes på markedet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig fornøyd med Dell. Jeg hadde en Fujitsu Siemens Lifebook i et halvt års tid, men den frøs opp og oppførte seg rart hver gang den ble litt varm (og når man sitter i reclineren og koder mens man ser friends, så blir en bærbar PC litt varm... :) )

 

Så nå har jeg en nesten ny Dell Inspiron 8500 med 512 MB RAM, 40 GB HD, CD-Brenner og 15,4" widescreen skjerm. Det eneste jeg har å nevne om denne maskinen er at oppløsningen på 1920x1280 på denne skjermen er i meste laget. En litt lavere oppløsning hadde gjort at skriften på skjermen hadde blitt litt større. Men ellers er dette den absolutt beste bærbare Pcen jeg har hatt.

 

Og Dell sin support er også meget bra, noe man kanskje ikke tenker over før man trenger det...

 

 

Morten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...