Gå til innhold

Prisanslag på en flaste Trondhjems Jubileumsaquavit 997-1997


Locrin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.finn.no/f...nnkode=29512366

 

Ser jo ut til at den koster "en del"...

 

Haha. Artig at du fant den annonsen. Den er det jeg som laget da han prøvde å selge den tidligere. Annonsen ble avvist da det ikke er lov å selge alkohol på finn. Morsom at man fortsatt finner den via google. Grunnlaget for prisen i annonsen var en kar jeg snakket med via mail tidligere. Grunnen til at jeg laget denne tråden nå var for å få innspill fra flere folk.

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Hei

Ser jo at tråden er lutgammel.  Men vet (fordi jeg kjøpte den selv, i 1997), hva den kostet.  Og det var akkurat DET den kostet "ny" kr 1.997,-

Dette, om du da ikke "allerede" er blitt informert?

Og jeg har fortsatt min.  Men ønsker faktisk og selge, til "rett pris" nå for tiden. Bud på kr 3500,- 

Noe jeg kanskje synes er snaut?

Mvh Trond

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...
Trond E Westbye skrev (På 27.12.2016 den 17.54):

Hei

Ser jo at tråden er lutgammel.  Men vet (fordi jeg kjøpte den selv, i 1997), hva den kostet.  Og det var akkurat DET den kostet "ny" kr 1.997,-

Dette, om du da ikke "allerede" er blitt informert?

Og jeg har fortsatt min.  Men ønsker faktisk og selge, til "rett pris" nå for tiden. Bud på kr 3500,- 

Noe jeg kanskje synes er snaut?

Mvh Trond

Hei. 
 

Du har kanskje en artig boks eller noe til dette?

 

Jeg kjøpte min nummererte flaske på polet uten noe mer enn at det var en flaske. 
Jeg kan selvsagt ikke huske hva jeg ga for den, men er ganske sikker på at det var under 1000,-kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...