Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan en jente forklare meg dette?


Anbefalte innlegg

Hahaha.. nok en gang bevises mine teorier om kvinner å være sanne. De blir rett og slett lei deg og leter etter andre å snakke med. Hvis dere begge var "keene" på hverandre er det for seint. Kvinner klarer bare å ha interese for en mann i en viss tid. Så klart noen mer forskjellige enn andre.

 

Beklager hvis jeg tråkker på noen hæler, men dette er jo som sagt mitt syn av saken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahaha.. nok en gang bevises mine teorier om kvinner å være sanne. De blir rett og slett lei deg og leter etter andre å snakke med. Hvis dere begge var "keene" på hverandre er det for seint. Kvinner klarer bare å ha interese for en mann i en viss tid. Så klart noen mer forskjellige enn andre.

 

Beklager hvis jeg tråkker på noen hæler, men dette er jo som sagt mitt syn av saken.

 

Har hørt sånne historier før jeg og,men nå som det er sagt så lurer jeg på en ting: er ikke det fullstending normalt?

 

Man blir interessert i et menneske,så blir man bedre kjent med det og finner ut at han/ho ikke er sånn som man trodde,hvorfor er det nødvendigvis rettet mot en "teori om kvinner"?

Lenke til kommentar

Hahaha.. nok en gang bevises mine teorier om kvinner å være sanne. De blir rett og slett lei deg og leter etter andre å snakke med. Hvis dere begge var "keene" på hverandre er det for seint. Kvinner klarer bare å ha interese for en mann i en viss tid. Så klart noen mer forskjellige enn andre.

 

Beklager hvis jeg tråkker på noen hæler, men dette er jo som sagt mitt syn av saken.

 

Har hørt sånne historier før jeg og,men nå som det er sagt så lurer jeg på en ting: er ikke det fullstending normalt?

 

Man blir interessert i et menneske,så blir man bedre kjent med det og finner ut at han/ho ikke er sånn som man trodde,hvorfor er det nødvendigvis rettet mot en "teori om kvinner"?

Det går begge veier. Skjønner også at folk blir lei av å preike på FB over lengre tid.

Lenke til kommentar

Jeg vil gi deg en helt enkel forklaring på dette. Som nevnt tidligere her, jenta mister interessen. Jenta vil ha det de ikke kan få. Med en gang du begynner å vise interesse tilbake vil det være riktig å eskalere, ta henne med ut osv. Men dersom du ikke gjør dette vil spenningen falle bort, siden hun ikke lenger trenger å "jakte" for å få deg. Hun har oppnådd det og interessen forsvinner, så lett er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...