Gå til innhold

Hvordan sende et sjema?


Anbefalte innlegg

Jeg har satt opp dette på hjemmesiden, se bilde.

 

Jeg har ikke fått det helt til enda, så når jeg trykker send, kommer dette opp:

 

 

Side for FrontPage-kjøretidskomponent

Du har sendt et skjema eller klikket en kobling til en side som krever en webserver og FrontPage-servertillegg for å fungere riktig.

 

Dette skjemaet eller en annen FrontPage-komponent fungerer riktig hvis du publiserer dette webområdet til en webserver som har FrontPage-servertillegg installert.

 

 

Klikk <Tilbake>-pilen for å gå tilbake til forrige side.

post-204873-0-76106300-1324138662_thumb.jpg

Endret av Spenis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær så snill å ikke bruke frontpage :/ Bruk noen timer for å sette deg inn i basic html/css + php for sending av skjemaer.

 

Grunnen til at dette ikke fungerer er vel fordi (som feilmeldingen tilsier). Du har laget det i frontpage, webserveren som kjører siden er enten apache eller IIS uten frontpage extension.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe annet en frontpage å bruke. vet du om en side så viser meg hvordan jeg kan lage dette utfra HTML/Css hva kan jeg søke på, på google?

 

Vær så snill å ikke bruke frontpage :/ Bruk noen timer for å sette deg inn i basic html/css + php for sending av skjemaer.

 

Grunnen til at dette ikke fungerer er vel fordi (som feilmeldingen tilsier). Du har laget det i frontpage, webserveren som kjører siden er enten apache eller IIS uten frontpage extension.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe annet en frontpage å bruke. vet du om en side så viser meg hvordan jeg kan lage dette utfra HTML/Css hva kan jeg søke på, på google?

 

Vær så snill å ikke bruke frontpage :/ Bruk noen timer for å sette deg inn i basic html/css + php for sending av skjemaer.

 

Grunnen til at dette ikke fungerer er vel fordi (som feilmeldingen tilsier). Du har laget det i frontpage, webserveren som kjører siden er enten apache eller IIS uten frontpage extension.

 

Her har du vel egentlig det du trenger til HTML:

http://www.w3schools.../html_forms.asp

 

Her har du det du trenger til PHP:

http://www.tizag.com/phpT/forms.php

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...