Gå til innhold

Eksternt grafikkort til bærbar; Asus X53E Til Spill


Hocki

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en Asus X53E bærbar pc som jeg er veldig fornøyd med, den har 4 gb ram, Intel Core i7 med rundt 5.0 GHz på alle kjernene sammenlagt, så den egner seg noenlunde til spilling. Det eneste som er problemet er grafikkortet. Det er et "Intel HD Graphics 3000" og er integrert i prosessoren. Dette egner seg derfor ikke så godt til spill.

Så nå kommer spørsmålet mitt; Finnes det noen bra og ikke så at for dyre eksterne skjermkort som passer? Og går dette i det hele tatt? Eller må jeg lage et adapter?

 

Takk for svar

*Edit: Er litt usikker på om jeg plasserte dette i riktig forum... Blir tråden slettet da? :p*

Endret av Hocki125
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan bli veldig knotete.

 

X53E har ikke ExpressCard-slot. Du får åpne og se om det er noen mPCIe-slot tilgjengelig på innsiden.

 

For flere detaljer kan du lese her

 

Det er ikke "plug and play" med mindre du har ExpressCard (da kan du kjøpe ViDock til $300 eller bygge selv for betydelig mindre). Mulighet for eksternt skjermkort for Thunderbolt skal komme på nyåret etter å ha vært utsatt i en periode.

 

Glem denne ideen, det egner seg ikke til din maskin med mindre du vet nøyaktig hva du driver på med.

 

Tror for øvrig -alias- har misforstått hva du spør om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...