Gå til innhold

ny T610. Noen tips?


Duztey

Anbefalte innlegg

Kjøpte t610 i dag og er ganske fornøyd med den så langt.

Men jeg er helt ny med SE :roll:

Så jeg lurer på om noen har noen smarte tips om hvilken innstillinger som kan være smart å forandre på og slikt. I det hele tatt, gi meg noen tips om hvordan å bruke telefonen.

 

Andre spm.

 

Hvor lenge bør jeg ladde den første gangen, leste 4 timer i boka?

 

Tenker på å kjøpe bluetooth adapter til pcen. Anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kameraet er mer enn bra nok for mms og skjermen er super(ikke i sollys har jeg hørt)!

Men skal ikke si så mye for jeg har hatt den bare en dag. :roll:

 

Du gjør lurt i å ikke snakke for mye om mobilen - positivt og negativt - før du har hatt mobilen i en uke eller i alle fall noen dager. Det er etter en stund man begynner å se mangler og feil :) (noe det ikke er så mye av etter mitt forbruk på min t610)

Lenke til kommentar
Når vi testet den, for en halv måned siden så var den treg ja. Men nå vet jeg ikke om det har kommet ny software siden da, så er jo mulig at den er raskere nå.

 

Hvordan går det an at en mobil til 3,5k er treg på tastene når man skriver SMS? Selv telefoner som 3310 ol. i en helt annen prisklasse mestrer jo SMS bra...

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det var no problem å skrive med den, og jeg hadde den gamle firmwaren. Det tok litt tid før displayet oppdaterte seg med hva jeg skrev, men den gikk aldri glipp av et eneste av mine tastetrykk. Så, det var ikke en stor plage for meg ihvertfall. Om den er raskere i nye firmware versjoner skjønner jeg hvertfall ikke at det skal være no problem.

Lenke til kommentar
ganske smart jeg skjønner du. :p

 

Men hvordan fixer jeg slik at mms'en funker???

 

kommer ann på hvilket abonnement du har... har du netcom må du ringe inn til dem, har u telenor sender du ei melding til 1999 hvor det står:

 

mms ericsson

 

og en annen hvis du vil få gang på gprs:

 

gprs ericsson

Lenke til kommentar
det er ikke treigt til meg når jeg skriver sms.  

Men hvis jeg oppdaterer telefonen, før jeg R1L versjonen da?(dumt spørsmål egentlig :roll:)

 

Hvor kan jeg få oppdatert den?

 

Jeg fikk ikke R1L, tror det har noe med at ikke alle servicesentrene får oppgraderingene like fort.

Lenke til kommentar
Passer bedre til klesstilen min. Går liksom i svart og hvitt. Klokka mi er i svart og sølv også. :D
:woot:

Min og ;) Men jeg skal kjøpe 8910i veeeldig snart. Det er bare det at jeg syns det er MAX PAIN å bruke Sony Eric. tlf. som sms-verktøy.... De har altfor slitsomme menyer.

 

 

Er menyen på T610 mye ulik menyen på T68i? Hvis menyene har forbedret seg (blitt mer brukervennlig) satser jeg gjerne på T610 og sparer 3-4 store lapper: som jeg bruker på PCen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...