Gå til innhold

Hva kan jeg få for min gaming laptop?


Anbefalte innlegg

Hei har en Asus G73JH som jeg har siden i fjor sommer. Det er den første som kom til 20000-,kr.

 

Specs er som følger.

 

 

Radeon HD5870, Core i7-820QM,6GB RAM,1000GB HDD,Blu-Ray og W7 Ultimate.

 

Hva kan jeg få for en sånn laptop? Den er helt strøken. Drar BF2 på maks uten stress og BF3 på 1920x1080 med medium eller high detail med max AA og shadows osv.

 

Er skamfornøyd med pc`n, men noe forteller meg at jeg vil ha en stasjonær igjen.

Endret av Akando
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan få en Asus g74x til 11000 som er ca som din, kanskje noe bedre, litt varierende fra punkt til punkt. legger man i 1000-2000 til får man en enda bedre. Selv rundt 8000-9000 får man samme ytelsen ut i fra hva jeg kan se. Og det er da nye laptoper...

 

Jeg vil si at din kanskje kan selges for 6500-8000 , uten at jeg er noen ekspert på området.

Endret av Zeorsd
Lenke til kommentar

Det var en rundt 7k ca jeg så for meg også. Den til 11.295 på komplett er ikke mye bedre enn denne. Her er det også mer hardiskplass(1tb), bluray og overclockingsknappen i tilegg :p

 

Denne til 6000-,kr http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=629450 kan jo ikke helt måle seg opp, men ja det er forskjell på ny og brukt her.

 

Kanskje jeg prøver lykken på finn eller så bygger jeg meg en stasj og har denne til lan.

 

 

Takk for raske svar karer :)

Endret av Akando
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...