Gå til innhold

Bærbar pc til gaming for student.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

først må jeg beklage om lignende emner ligger ute, men føler spørsmålet mitt blir litt spesifikt, så endte opp med å starte denne tråden.

 

Min gamle laptop (snart tre år) duger ikke til noe særlig gaming nå. Jeg har lyst på en ny pc, og da helst bærbar slik at jeg lettere kan ta den med hjem på sommer/jule/påskeferie o.l.

 

Nå er Diablo3(*bankibordet*), ME3 og KOTOR rett rundt hjørnet, samt at jeg har meget lyst til å spille Skyrim.

 

Laptopen bør altså være god nok til å takle alle de nevnte spillene når de kommer ut (tar utgangspunkt i at D3 ikke blir utsatt til 2014). Er dette mulig på et labert studentbudsjett? Har ikke veldig lyst til å bruke mye mer enn 8000,-.

 

Ettersom jeg ikke har like god peiling på data som før, så hadde jeg sotte pris på litt hjelp. Jeg vet at det kan være vanskelig å svare på dette, men tror du det finnes en slik pc innenfor mitt budsjett, eller bør jeg bare vente?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for hjelpen. Tror du den pcn vil kunne kjøre alle spill som kommer i løpet av 2012? Nå kommer jeg nok hovedsaklig til å spille spill der grafikken ikke er hovedfokus som f.eks D3(har vel nevnt det spillet til døde nå), og jeg er ikke veldig opptatt av at jeg kan kjøre de på det høyeste.

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen. Tror du den pcn vil kunne kjøre alle spill som kommer i løpet av 2012? Nå kommer jeg nok hovedsaklig til å spille spill der grafikken ikke er hovedfokus som f.eks D3(har vel nevnt det spillet til døde nå), og jeg er ikke veldig opptatt av at jeg kan kjøre de på det høyeste.

Minimumskravene har stort sett holdt seg på konsollnivå de siste tre årene. Så jeg vil tro du fint kommer deg gjennom 2012 (til dommedag ;) ) med denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...