Gå til innhold

Ny data til 11.000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal kjøpe meg en ny data som kommer til å bli brukt til gaming og litt skole.

Har funnet meg en som så ganske bra ut:

http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-17-tom/asus-g74sx-tz226v/162119.3004/

 

Hva synes dere?

Kom gjerne med andre r

 

Ser bra ut, men får du gjør noe. Sjekk denne, hvis du har mere cash å gå på.

 

+ Bedre skjermkort for bedre ytelse

+ 750+ Harddisk

+ Følger med stuffs

 

Men hvis du ikke vil punge ut mye penger, så kan du velge denne. Samme grafikkortet som den ovenfor. Mindre RAM, men 6GB er likevel mer enn nok og det samme er det med 500GB harddisk. Så jeg anbefaler heller denne ovenfor ASUS sin gaming bærbar.

 

EDIT: Forandret på link.

Endret av TomKorawit
Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg en ny data som kommer til å bli brukt til gaming og litt skole.

Har funnet meg en som så ganske bra ut:

http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-17-tom/asus-g74sx-tz226v/162119.3004/

 

Hva synes dere?

Kom gjerne med andre r

 

Ser bra ut, men får du gjør noe. Sjekk denne, hvis du har mere cash å gå på.

 

+ Bedre skjermkort for bedre ytelse

+ 750+ Harddisk

+ Følger med stuffs

 

Men hvis du ikke vil punge ut mye penger, så kan du velge denne. Samme grafikkortet som den ovenfor. Mindre RAM, men 6GB er likevel mer enn nok og det samme er det med 500GB harddisk. Så jeg anbefaler heller denne ovenfor ASUS sin gaming bærbar.

 

EDIT: Forandret på link.

 

RAM og HDD kan oppgraderes/byttes ut senere om det gjør seg nødvendig, og er heller ikke så dyrt. Du bør fokusere mest på skjermkort og prosessor når du ser etter spill-PCer, disse blir "værende" i laptopen. Ville gått for MSI GT780DXR-429NE, siden den er overlegen på alle områder og prisen ikke er så forskjellig fra de andre. Det beste hadde vært om du kunne funnet den uten alt det ekstra "stæsjet" til en litt lavere pris.

 

EDIT: Om du skal holde deg innenfor prisgrensen, vil MSI GT780DX-430NE være det beste valget pga kraftigere skjermkort og meget bra prosessor (og pga aluminiumskabinett da, som gir bedre byggekvalitet og kjøleevne).

Endret av Genius-Boy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...