Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvorfor ringe noen når man er full?


KometHimmel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har samme problem selv, jeg MÅ ringe noen når jeg er full. Noen ganger har jeg hatt sånn fylleangst at jeg har holdt meg inne hele dagen derpå eller gått omveier slik at ingen skal se meg. Og ganske ofte kommer jeg på den fantastiske ide'en å ringe mora mi på fylla, vet ikke hvorfor! :p

Endret av KattaErDau
Lenke til kommentar

Og ganske ofte kommer jeg på den fantastiske ide'en å ringe mora mi på fylla, vet ikke hvorfor! :p

 

Du er vel ikke hemmelig forelsket i hun? :p

 

 

Edit: Liten leif.

 

Fysj! Er nok ikke det nei. Men hun bor mer enn 40 mil unna meg så treffer henne ikke så ofte. Men hvorfor jeg alltid må ringe henne på fylla er et mysterium :p

Lenke til kommentar

Fysj! Er nok ikke det nei. Men hun bor mer enn 40 mil unna meg så treffer henne ikke så ofte. Men hvorfor jeg alltid må ringe henne på fylla er et mysterium :p

 

Da er det nok det at du savner hun, kanskje?

 

Ligger en hel del i det ja. Men når jeg prater med hun i edru tilstand blir det de klassiske frasene som "ja, okei, jaja, jaha". Men så fort jeg er full prater jeg som en foss og hun får knappt tid til å si et ord. Blir nesten som et "rollebytte" på en måte. Ganske komiskt egentlig! :p

Endret av KattaErDau
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...