Gå til innhold

Klagemur for nettspillere


Anbefalte innlegg

Whining i cs er faktisk en av grunnene til at jeg og klanen min droppa cs og startet med wc3 heller. Og da tenker jeg ikke kun på public, men når man stadig møter på useriøse klaner også i div. pcw,s osv.

Hvis man vinner, så er man cheatere, hvis man taper blir man flama av ord som n00b ol.

Det er slikt i wc3 miljøet også, men i langt mindre grad, hvertfall i ladder games. Når folk begynner å syte over nybegynnere i custom games, da bruker jeg rett og slett å leave :roll: Blir for dumt å flame andre fordi de er nye til et eller annet map.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hater Fjortiss CS Spillere, som hyler GUULLLLL! NOOOOOOOOOB!

og "SÆÆÆRVERN" etc.. på LAN.. dette er den mest irriterende typen mennesker på jorden, og ikke nok med det, og skulle de bli eid verbalt,

er det bare og slenge ut noe useriøse saker som "Mora di har buksevann".

 

 

Disse folkene, irriterer meg grense løst...

 

Og dessverre er det flertallet av CS spillere som er slik.

Lenke til kommentar

Tullinger som gir blanke i alt som heter samarbeid.

Tullinger som whiner og sier alle med litt flaks/skills er cheatere

Tullinger i BF'42 som er villig til å drepe teammates og sprenge flyet til helvutte fordi de ville ha flyet selv.

 

Ser frem til dager med mindre frustrasjon nå som jeg har sluttet å spille CS :)

Lenke til kommentar

Diablo 2 er så fullt av faenskap, jeg kan ikke godt begynne å gå i detalj, ettersom det ville lignet mer på en lang avhandling. Men godt over 80% av "befolkningen" der, MÅ være yngre enn 13 år. Det er ingen tvil.

 

Så har du sånne folk i Planetside, som ikke tar noe som helst seriøst. En gang stod vi nede ved CC i en base. Rett etter hacken var completed, dreper en fellow NC meg. Jeg msg karen, og lurte på hva i Helheims navn han drev på med. Han bare lo...arf

Lenke til kommentar

JO!

CS kan sammenlignes med kabal fordi.....................................Det er like bra grafikk og story som kabal og for å ikke nevne replay-value! :lol:! og man kan bli addicted til begge og så må man gå på a.c-s.a. Anonyme counter-strike avhengige, for avrusning! Stygge saker :lol: heldigvis er ikke kabal så like farligt som cs, for bare senile gamle folk spiller det (fordi de blir ikke så lett påvirket).Det virkelige farlige med kabal er at det ikke er akkurat sosialt imotsetning til cs. men ellers er de ganske like! :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

Er helt enig med alle sammen her... orket ikke å lese igjennom alt, men samtlige poster jeg leste er overens med mine følelser rundt nettspill. Det må være mulig å finne noe uten sytere? Bra å se at jeg ikke er den eneste.

 

Er det noen som har spilt et MMORPG? Hvordan er miljøene i disse spillene? Hvis det er likt kommer jeg ikke til å nærmere meg et slikt spill.

 

Misliker sterkt at folk kaller meg N00b i CS når jeg ikke gjør som de gjør eller dreper de gjennom å sitte stille på en plass over en kort tid. Har spilt på Newbie serverene til UKnet og får stort sett 12-0 før jeg blir kastet ut... Man er ikke en n00b da.

 

.... og ingen liker tyskere.... har ikke møtt en jeg har likt enda... heller det motsatt. :grumpy:

Lenke til kommentar

Er helt enig med alle sammen her... orket ikke å lese igjennom alt, men samtlige poster jeg leste er overens med mine følelser rundt nettspill. Det må være mulig å finne noe uten sytere? Bra å se at jeg ikke er den eneste.

 

Er det noen som har spilt et MMORPG? Hvordan er miljøene i disse spillene? Hvis det er likt kommer jeg ikke til å nærmere meg et slikt spill.

 

Misliker sterkt at folk kaller meg N00b i CS når jeg ikke gjør som de gjør eller dreper de gjennom å sitte stille på en plass over en kort tid. Har spilt på Newbie serverene til UKnet og får stort sett 12-0 før jeg blir kastet ut... Man er ikke en n00b da.

 

.... og ingen liker tyskere.... har ikke møtt en jeg har likt enda... heller det motsatt. :grumpy:

Lenke til kommentar

Lite fantasifulle og direkte idiotiske navn på figuren man spiller i Star Wars Galaxies. Slike har jeg lite lyst til å hjelpe i det hele tatt. Som feks.

 

Chew Tobacco

Penny Poopiepants

Legalas StarStrider

Bones HesDeadJimDead

I-Crave Power

PooMAN

-B-O-N-G -M-A-S-T-E-R-

Ha'n S'o'lo

Babba Phett

Janado Fett'

Ivana humpalot

Dir-T Undies

kewl dude

 

Lista kunne fortsatt og fortsatt. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg spilte cs nå for leden.... hadde laget en server som en kamerat skulle komme inn på for og spille 1on1. Jeg var HELT alene på et aim_ak-colt map og gikk litt rundt å lekte meg..... pluttselig dukka det opp en kar med en høne bak seg og skjøt meg i hue (han stod ca 2 meter over meg i inne i veggen) :evil: HVA ****** VAR DETTE ? Dette måtte være en form for cheat... jeg var helt sikker på at jeg var alene :woot: Noen av dere som har opplevd dette før eller lignende? jeg var vetta skremt etter på og turte ikke på og spille cs på 1 uke og i allefall IKKE AIM_AK-COLT MAP. Hva ****** kan dette vært ? :shrug:

Lenke til kommentar
Lite fantasifulle og direkte idiotiske navn på figuren man spiller i Star Wars Galaxies. Slike har jeg lite lyst til å hjelpe i det hele tatt. Som feks.

*liste*

Lista kunne fortsatt og fortsatt.  :roll:

Var jo mange der som var mer fantasifulle enn kontonavnene en møter på på b.net, da...:roll: Er enig med deg at det er mange som har snodig sans for humor der ute, ja...

Lenke til kommentar

Alt dette høres veldig kjent ut.

 

Jeg spiller en god del ET selv, og har opplevd (nesten) alt som dere andre snakker om. Folk som skriker juks, folk som spammer, folk som.. ja, kort og godt ikke burde få komme nær en PC i det hele tatt.

 

Menmen, det er ikke så mye man kan gjøre med det. Starter en egen server der jeg bruker punkbuster, antilag osv. Og det går an å eksludere "heavy guns" som panzerfaust og mortars. Har også sett en server som fører statistikk over hvor mye skade man gjør, slik at folk som hele tiden gjør massiv skade (stikkord: panzer) til slutt blir kicka og midlertidig bannet for 15 minutt. Det skriptet har jeg gjerne skulle hadd!

 

Nok om det. Må si at jeg har sett mye BRA også når jeg har spilt ET. Spesielt vil jeg nevne gutta i [mG] klanen, og folka i [nXt]. Alltid gøyt å spille i lag eller mot dem. Flinke med skytern, roper kun 1 gang etter medic, og er mer interressert i teamwork enn frags. Desverre spiller jeg ikke så ofte at jeg burde bli klanmedlem. Litt ET nå og da er nok for meg. :)

 

Hilsen kamuflasjegutten i ET. :)

Lenke til kommentar
Alt dette høres veldig kjent ut.

 

Jeg spiller en god del ET selv, og har opplevd (nesten) alt som dere andre snakker om. Folk som skriker juks, folk som spammer, folk som.. ja, kort og godt ikke burde få komme nær en PC i det hele tatt.

 

Menmen, det er ikke så mye man kan gjøre med det. Starter en egen server der jeg bruker punkbuster, antilag osv. Og det går an å eksludere "heavy guns" som panzerfaust og mortars. Har også sett en server som fører statistikk over hvor mye skade man gjør, slik at folk som hele tiden gjør massiv skade (stikkord: panzer) til slutt blir kicka og midlertidig bannet for 15 minutt. Det skriptet har jeg gjerne skulle hadd!

 

Nok om det. Må si at jeg har sett mye BRA også når jeg har spilt ET. Spesielt vil jeg nevne gutta i [mG] klanen, og folka i [nXt]. Alltid gøyt å spille i lag eller mot dem. Flinke med skytern, roper kun 1 gang etter medic, og er mer interressert i teamwork enn frags. Desverre spiller jeg ikke så ofte at jeg burde bli klanmedlem. Litt ET nå og da er nok for meg. :)

 

Hilsen kamuflasjegutten i ET. :)

 

virker som at spilllet er ubalansert, og selvsagt bruker folk de beste våpene.. det er som i cs der alt du trenger for å sikre deg en mengde kills hver runde er en awp. denne skaffer du lett ved å basecampe noen runder i basen uten å kjøpe utstyr (ta utstyr til døde teammates), også her er det sterk ubalanse og mange whinere. awp'en er klart overlegen de andre våpene på avstand så trikset her er å ikke gå imot en awp'er på avstand uten en rifle.

Lenke til kommentar

Våpna i ET er godt balansert, syns nå i alle fall jeg... De tunge våpna er jo helt jævlige å håndtere hvis du ikke får stå i fred, og selv om sikting og rekyl er en smule (les: tre store, nybakte kneipbrød) mer arkade enn på andre FPS-MP-spill, så er det jo likt for alle...

 

Kom på en ting som er UTROOOOLIG plagsomt med WC3; alle de som spammer når noen lagger! Irriterer meg grenseløst over folk som skriver "laaag", "fu, lagger", "drop", "kick" og alt mulig annen fænskap når den "waiting for players..."-meldinga (synkroniserings-problem) spretter opp... Asså, det er jo ikke akkurat som om de VIL lagge, da... Har vært borti maaaange som hamrer løs på tastaturet når en stakkar begynner å henge litt etter... Er ikke så rent få ganger det ser noe slik ut;

[All] IchBin3in3B3rlin3R2k: laggg

[All] IchBin3in3B3rlin3R2k: laggg

[All] IchBin3in3B3rlin3R2k: laagg

[All] IchBin3in3B3rlin3R2k: laggg

[All] IchBin3in3B3rlin3R2k: lagg

[All] IchBin3in3B3rlin3R2k: laggg

[All] IchBin3in3B3rlin3R2k: lagggg

[All] IchBin3in3B3rlin3R2k: laggg

 

Skulle tru folk ikke hadde bedre å finne på... :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...