Gå til innhold

Canal Digital og hjelp til ruter


XU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Litt etter hva Canal Digital egentlig leverer så kan du vel klare deg med et rent "access point". Jeg synes folk har en tendens til å kjøpe routere uansett om de trenger dem eller ei.

Lenke til kommentar

Litt etter hva Canal Digital egentlig leverer så kan du vel klare deg med et rent "access point". Jeg synes folk har en tendens til å kjøpe routere uansett om de trenger dem eller ei.

Skjønner den, men de leverer bare et modem uten mulighet for å kjøre trådløst. Så jeg trenger en ruter for å få de trådløse enhetene jeg har i hus på nett. :)

Lenke til kommentar

Er selv enig å kjøpe: Asus RT-N56U

Linksys E4200 disse er gode, dyre. Og neppe noe særlig hvis man har under 100 mbit på kabellinjen fra internetlevrandøren.

 

Med mindre man bruker mye torrent eller høy belasting, burde en helt vanlig dlink/belkin gå greit.

Men er prisen så høy syns jeg det like greit å gå for kvalitet fra første stund.

 

Er man ikke så innterisert i trådløs kan man like så godt kjøpe bvare ruter eller noe helt standard.

 

Angående accesspoint ville jeg ikke anbefale det, hvis man ikke har router fra før.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...