Slykz Skrevet 3. desember 2011 Skrevet 3. desember 2011 Er det noen som vet om Blizzard support har noen norske folk som snakker på telefonen? Har et authenticator problem som jeg ble bedt om å ringe inn å snakke med dem om.
Slykz Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Skrevet 3. desember 2011 Var ikke så ille som jeg hadde trodd. Engelsken min er visst ikke så dårlig likevel. Hvis noen på ringe dem og er usikker på engelsken sin, så er det ikke noe problem. De tar seg god tid og skjønner ganske mye av norges Norsk/engelsk utale.
Kellu Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Husker eg skulle stave navnet mitt ved hjelp av gjenstander, pga eg har et vrient navn, som hun ikke forstod. Så det endte med at C=car R=rain osv. Endte med at dama la på, hu truddde vel at eg tulleringte ellerno :o
Sondre K Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Om du først skal stave noe bør man helst bruke det fonetiske alfabet; Alfa, Bravo, Charlie, Delta, Echo, Foxtrot, Golf, Hotel, India, Juliet, Kilo, Lima, Mike, November, Oscar, Papa, Quebec, Romeo, Sierra, Tango, Uniform, Victor, Whiskey, X-ray, Yankee, Zulu, Ærlig, Østen, Åse. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå