Gå til innhold

NM i overklokking (luftkjøling)


RostamX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du lagt ut samma posten mang gang du egentlig?3 ganger! :grumpy:

 

Gjøk! Hvis du i det hele tatt hadde orket å lese postene før du skrev noe så hadde du sett at det var tre forskjellige kategorier. Ta en kjeks og hold snavla før du begynner å syte. ;)

 

Ro ned hormonene, takk!

Lenke til kommentar

Kjører min xp 2100+ på 1889 mhz.

 

Vet det ikke er rekord, men kan da være en del av en database. Kan ikke legge opp screenshot nå, men regner med at det ikke trengs siden klokkingen min ikke er blant de mest utrolige. Håper på å komme sterkere tilbake når jeg får en bedre kjøler.

 

Edit: Siden enkelte mente mitt bilde var alt for offtopic, har jeg fjernet det, og postet noe litt mer ontopic i stedet.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er fint at dere klarer å ødelegge hele tråden med usaklig bullshit.. jeg hadde sett frem til masse seriøse screenshots og resultater, men isteden så kommer det bare masse usaklig drittprat, og fake screenshots som verken er bra laget, eller i nærheten av å være morsomme.

 

Til de av dere som ikke skjønte hva som skulle postes i denne tråden så kan jeg forklare dere det. Det var deres egene screenshots av max stabile prosessorhastighet.

 

Jeg ville si dette mye tidligere, men prøver å holde meg unna off-topic prat. Nå fant jeg ut at det var samme f.. for tråden er ødelagt allerede.

 

14is-forumet vårt på sitt beste.

 

*riste på hode*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...