Gå til innhold

[Løst] Får ikke spilt bf3, pc'fryser etter kort tid


Anbefalte innlegg

Hei

Som emne sier får jeg ikke spilt bf3, jeg har dette. Hovedkortet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649116 og dette skjermkortet : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=646340

Problemet er at spillet fryser etter kort tid når jeg spiller på nett, ikke singelplayer. Eneste måten å komme ut av det er å trykke ctr-alt delete

Får følgende feil melding: bf3 har sluttet å virke og en gang fikk jeg en directx feil melding.

Har siste driver til kortet, har prøvd å oppdatere directx.og har økt sidevekslingsfilen. Til nå har ingenting hjulpet.

Hvis jeg er alene på en server fryser ikke pc'en seg.

Har prøvd andre krevende spill og disse virker (sånn som mw3)

 

Er det noen som har noen forslag? Begynner å bli frustrert!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Det gjorde det ikke!

Jeg får blå/grå skjerm med jevne mellomrom og lyden henger.

Lest litt på nett og har prøvd de fleste innspill, byttet lydkort, diseablet hovedkortetets lydkort fjernet skjermkortet lyd driver osv. det eneste jeg ikke har gjort til nå er å oppgradere biosen. Det får jeg gjøre når jeg kommer hjem igjen

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg ville tatt en titt på cpu temperaturene dine. Kanskje har maskinen din gått helt varm tenker jeg.

 

Spille BF3 = max temperatur på cpu cores

 

Ja det ser ut til at det var cpu,en som gikk varm.

 

Sjekket med asus AI monitor mens jeg spilte, det viste seg at temp'en skvatt opp i 70 grader. Det ble så galt som 87 grader på slutten. Tok av cpu kjøleren vasket av gammel pasta på cpu og kjøler før jeg la på ny. Nå ligger temp'en mellom 58 til 60 gradeer. har vel spilt en 6-7 timer nå uten problemer!

Skulle nok sjekket dette først, så hadde jeg sluppet en frustrasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...