Gå til innhold

Teknologi krig - 3 verdenskrig.


Anbefalte innlegg

Først av alt, så tror jeg Israel kommer til å starte "3. Verdenskrig " ved å angripe Iran's atomanlegg der atombomber sprenges under jorda og det blir jordskjelv. Som tidligere sagt så sender Iran 11.000 missiler på Israel og det vil bli full krig. Israel får støtte av USA, Storbritania,Frankrike,Canada og andre små land.

Iran får hjelp av Tyrkia, Irak, Pakistan og andre store muslimske land. De vil også få hjelp av Russland,Kina og India siden India er nabolandet til Pakistan, og Kina samarbeider med Russland. De vil også få hjelp av Sør-Korea.

Hvorfor kommer Russland inn? Jo de er dritt lei av all den skrytinga til USA og Israel, der de heletiden truer med å angripe og de tror de er supermakt, f.eks USA, de går inn i alle slags land og blir med i krigen og dreper soldater og sivile. Dere har sikkert hørt der USA NATO helikopter anrep 25 pakistanske soldater som kjempet mot Taliban?

Ja, jeg vet at det er pga av at USA har lyst på krig og vise seg som supermakt!

De skal ta det rolig ved å sende noen F16 og den nye "superbomba" (bombe som kjørt rett ned 61 meter ned i t.o.m betong.)

Irael hjelper til med noen fly og bomb jordskjelv og atombombe eksplosjon i Iran. Iran sender tilbake masse missiler (snakk om tusener) og det vil bli fullkrig.

Min mening er at Russland, Kina og Tyrkia og andre land skal advare ved å angripe Iran og ikke tro de er supermakt, USA driter i det og gjør det de vil, Russland og Kina angripr usa og full krig igjen osv... blir for dumt med atombomber, det kommer til å utrydde all liv på jorda!

Skriv meningene deres hvem som er supermakt osv..

 

Og flytt gjerne tråden hvis den er feilplassert!

 

USA + Israel = Møkkaland som er krigsglade!

Russland slår begge landene helt alene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså dommedagsprofetien er som sagt tidligere her helt feil basert.

 

Når det kommer til stykket har ingen nasjon militærmakten til USA som den står nå. Dessuten ville Kina/Russland aldri gått inn for å redde Iran dersom det betyr 3. verdenskrig.

 

Kinesere liker å holde seg isolert, og måten de blir rike på og får landet sitt til å faktisk fungere er ved handel med USA og alle andre vestlige land.

 

Russland er vel kanskje den eneste halvløse kanonen, men jeg kan aldri tenke meg at Russland ville startet 3.verdenskrig for å beskytte Iran.

 

Iran har realistisk sett kun et par land som støtter dem fullt ut, spesielt siden muslimene hater hverandre nesten like mye som jøder/kristne. (Sunni & Shia)

 

Nå tror jeg derimot om Israel/USA angriper atomanleggene til Iran så vil det få store protester i verden, men derimot tror jeg alle vestlige land er hyklere nok til å støtte Israel/USA om Iran sender tusenvis at missiler tilbake og ber om å bli slettet fra kartet.

 

3.verdenskrig? Nei.

Stor krig? Ja.

Lenke til kommentar

Hvis f. eks. India går til krig mot vesten, tror jeg landet kommer til å tape utrolig mye på dette. India er et land i vekst, og tjener mye på handelsavtaler med vesten, etter hva jeg har fått med meg.

 

Forsåvidt et veldig kreativt innlegg av TS.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Hvis f. eks. India går til krig mot vesten, tror jeg landet kommer til å tape utrolig mye på dette. India er et land i vekst, og tjener mye på handelsavtaler med vesten, etter hva jeg har fått med meg.

 

Forsåvidt et veldig kreativt innlegg av TS.

 

India er vel landet i den regionen som står sterkest alliert med Vesten..

 

Tror TS trenger å oppdatere seg litt på internasjonal politikk :p

Lenke til kommentar

Alle disse påstandene dere har kommet med er et resultat av det dere har lest i media, ikke sånn å forstå at det dere skriver er galt, men det er en ting som dere bør være klar over og det er Norges dårlige forhold til Kina. Som dere vet så vil ikke Kina ha Norsk laks lengre.

Det er ikke fordi laksen er for dyr eller for dårlig, men det er et resultat av at Norge har gjort noe som Kina ikke liker.At vi ga nobelsprisen til en av deres borgere er selvfølgelig ikke så populært, men det er noe mye verre Norge har gjort og kommer til å gjøre i nær fremtid.

 

Kina-Tibet grenser til Norge, men fordi Kina offisielt ligger langt fra Norge i følge verdenskartet, så har vi aldrig fått fastsatt grensen mellom våre to land.

 

Jeg har selv på speider tur blitt kjeppjaget av Kinesiske soldater på midten av 70 tallet, og da var hele speider gruppa langt inne på Kinesisk territorium. Det var bare å komme seg vekk og noen forklaring på hvor grensa gikk fikk vi ikke.

 

Senere har Norske myndigheter tillatt å bygge ut et stort hyttefelt i dette område som vi var på dengangen og det liker ikke Kina. Det er rykter om at Kina er i ferd med å danne en større militær styrke i dette område.

I tillegg til dette så befinner det seg en gammel fiende av Kina seg litt lengre sør i et annet land som har en stor hær på over en million soldater som er i besittelse av høy teknologiske våpen, disse vil ikke ha noen problemer med å slå ned den Kinesiske hæren.

Men det blir kamp, og den kampen kan komme til å skje i Norge.

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg påstå at jeg er noen kløpper i geografi, men jeg mente da jo at Norge ikke grenset til Kina, men heller til Russland. Men for alt jeg vet så kan jo være at jeg husker feil.

 

Men wikipedia er nå ihvertfall enig med meg, men for alt jeg vet så kan jo noen ha endret på det bildet for å passe med hva mediene ljuger til oss om.

http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:EUR_location_NOR.PNG

Lenke til kommentar

Eh, Kina grenser til Norge? Forklar, gjerne med kilder...

Har ingen kilder til dette, annet enn muntlige fra div. personer blant annet de kinesiske soldatene.

Tv2 nyhetskanalen og NRK1 har også nevnt dette flere ganger og alt jeg skriver har jeg hørt herfra, så jeg avslører derfor ingen ting. det er bare å ha tv høyt på så får dere med dere alt..

At verdenskartet ikke stemmer med virkeligheten har jeg vist lenge. Drar du litt sør for Haugesund så kommer du til den Amerikanske staten Minnesota, som også deler land med Norge.Ta dere en tur med bilen og se selv, for dere som tørr.

 

Også her er det ingen synlig grense.Nytter ikke å se på kartet heller da dette er belagt med taushet.

 

Det er faktisk ikke mulig å orientere seg via verdenskartet, da mye er feil.

 

Grunnen til at det ikke er blitt laget en kystvei fra Kristiansand -Kirkenes er fordi Norge ikke ser slik ut som på kartet, samtidig at land som Kina neppe har lyst å få en Norsk bilvei igjennom landet.

Lenke til kommentar

Eh, Kina grenser til Norge? Forklar, gjerne med kilder...

Har ingen kilder til dette, annet enn muntlige fra div. personer blant annet de kinesiske soldatene.

Tv2 nyhetskanalen og NRK1 har også nevnt dette flere ganger og alt jeg skriver har jeg hørt herfra, så jeg avslører derfor ingen ting. det er bare å ha tv høyt på så får dere med dere alt..

At verdenskartet ikke stemmer med virkeligheten har jeg vist lenge. Drar du litt sør for Haugesund så kommer du til den Amerikanske staten Minnesota, som også deler land med Norge.Ta dere en tur med bilen og se selv, for dere som tørr.

 

Også her er det ingen synlig grense.Nytter ikke å se på kartet heller da dette er belagt med taushet.

 

Det er faktisk ikke mulig å orientere seg via verdenskartet, da mye er feil.

 

Grunnen til at det ikke er blitt laget en kystvei fra Kristiansand -Kirkenes er fordi Norge ikke ser slik ut som på kartet, samtidig at land som Kina neppe har lyst å få en Norsk bilvei igjennom landet.

 

Du er ironisk nå ikkesant? Det håper jeg virkelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...