Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2011 - luke 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Jøss, for en start! Aldri jul uten julekalender fra HW! Kanskje man kan vinne noe (for første gang) i år!

 

Hehe, mener å huske det var en person som vant to ganger i fjor.. Alltid like surt for oss som har vært med i noen år og aldri vunnet :D

Ønsket jeg var Fetter Anton..

Lenke til kommentar

Før jeg svarer på denne konkurransen, er det en ting.

 

Hvis dere ser nøye så er det ikke noe "H" i artikkelen, men linken henviser til en "H" modell.

 

Dere klarer ikke å linke til riktig modell?

 

 

"H" er vel en lands/regionbokstav, ser den har andre bokstaver i andre land/regioner, så det er nok bare en bokstav som forklarer virken menyspråkpakke som medfølger... Men, man kan jo lure litt når man ser enkelte norske nettbutikker har "T" bak, som sikkert er engelsk/UK gråimport, så forstår litt av forvirringen, men det lages altså kun en -1- 9705 modell med troligen kun forskjellige menyspråkpakker og forskjellig default volt setting for landet det selges til, f.eks 120v i USA, PSU'en takler sikkert både 120/230v 60/50hz...

Lenke til kommentar

Ambilight velger du selv om du vil ha på eller av via menyen, selv synes jeg det virker forstyrrende uten å ha testet det selv, og tipper jeg ville hatt det av, om det vinnende loddet viser seg å ha mitt navn. Men det er vel like sannsynlig som at det snør 1m i juli på østlandet, første og siste gang jeg vant noe i slike loddtrekninger var produktet DOA der RMA returporto til utlandet kostet mer enn produktet var verd (Amobil julekalender)... Likevel sitter jeg blåøyd og overoptimistisk å venter på trekningene hver eneste Jul på tek.no sidene, jisses - lærer jeg aldri mon tro... :cry:

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg trodde det var veldig forstyrrende, men når du sitter i et mørkt rom og er i film-stemning, så må jeg si det var overraskende bra. En kompis har det, og personlig elsket jeg det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...