Gå til innhold

Batterilevetid på Samsung Galaxy SII


Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er batteriet på samsung galaxy SII fryktelig dårlig? Jeg kommer ikke gjennom en hel dag uten å ha behov for å lade den! Bruker den svært lite også.

 

Jeg var også plaget, men jeg har valgt å gjøre følgende:

1. Gjøre all nettilgang manuell. Bruker nedtrekksfolderen for å slå av og på WiFi, bluetooth osv. 3G slår jeg av og på manuelt ved hjelp av appsen "Data Enabler"

2. Bruker ikke juice defender eller apps killer, men slår på System strømsparing i innstillinger.

 

Vips, 2-3 dager batteri

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rareste måten jeg har sett noen teste taskkillere på. Resette telefonen så den har ingen brukerinnstallerte apps, for så å kjøre film til batteriet dør. Hva gjør egentlig en taskkiller i et slikt scenario når det knapt er noe-som-helst som kjører i bakgrunnen?

 

Jeg prøver dog på ingen måte å snakke godt om taskkillere, og har selv ikke brukt slikt siden Android 1.6.

 

Enig med deg, dog. Uten bilde av batteriforbruk kommer man ikke langt.

 

De ønsker vel å belaste batteri forbruket likt under testene med og uten taskkiller. Personlig syntes jeg at det er en ok måte å teste på.

Lenke til kommentar

 

Et annet spm. På "rullegardinlista" som man kan trekke ned fa toppen av skjermen så ligger wifi bluetoth gps lyd og autorotasjob. None mulighet å få datatrafikk som ikon dere? Ganske irriterende å måtte trykke langt ned i menyene for å komme til en settingen....

 

To muligheter: hold inne av-knappen, velg datatrafikk der. Eller bruk en widget som Extended Controls som kan vise ørten ulike widgets?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...