Gå til innhold

Fjerne all informasjon om deg selv


TanglewoodD

Anbefalte innlegg

Etter et kjapt google søk, finner jeg mye.. rart på navnet mitt.

 

Jeg vil fjerne all informasjon som google har, også noe som hinter til min konto her på Diskusjon.no

 

Etter kontakt med en moderator, så går det visst ikke å slette medlemskapet her.

 

 

Hvordan skal jeg gå frem for å slette alt?

Blant annet gamle emner som er stengt her inne..

 

 

Evnt en funksjon for å finne akkurat de innleggene du har her, for så å slette de manuelt.?

Endret av TanglewoodD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahah, har brent meg på denne jeg også. Spesielt en greie, hvor jeg skrev navnet mitt på forumet og ikke tenkt noe mer over det. Søkte på google litt senere å fant fram posten (ikke noe flaut, men ville fjerne det uansett) så jeg logget inn å fjernet det. Enkelt å greit? Nei. Visste seg at det innlegget hadde blitt sitert, og etter for mange forsøk ga jeg opp å få fjernet det.

Lenke til kommentar

Evnt en funksjon for å finne akkurat de innleggene du har her, for så å slette de manuelt.?

Dersom innleggene kan knyttes til ditt navn, kan du benytte http://www.slettmeg.no/. At moderator sier at din konto ikke kan slettes er BS, kan ditt navn og din person knyttes til din bruker, og du får gjennomslag av Datatilsynet, plikter Diskusjon.no å slette innleggene og brukeren. Simple as that.

Endret av MrBrightside
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...