dragon95 Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Heisann! Jeg har lyst til å bytte Realm på noen av characterene mine på Wow, men har hørt at det koster penger.. Noen som vet hvor mye det koster i såfall? Takker for svar!
ErikCas Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Du kan vel sjekke selv på www.battle.net? Bare logg inn, trykk på WoW kontoen din og Realm Transfer eller hva det nå heter.
fenele Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 20euro koster det per character som skal flyttes. Det er også free realm transfer fra high til low pop realms. Du kan sjekke alt inne på battle.net
-Léon- Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Dette er en av grunnene jeg synes Blizzard er noen pengegriske jævler. Men dette er vel en heeeelt annen diskusjon.
PHCTF Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Dette er en av grunnene jeg synes Blizzard er noen pengegriske jævler. Men dette er vel en heeeelt annen diskusjon. Ikke nok med at de er pengegriske jævler, de gjør en satans ræva innsats for pengene også. Men som du sa, det er vel egentlig en helt annen diskusjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå