Gå til innhold

twinmos-komplett.no


^ole

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei du !

 

Jeg vett da fa"n om dette.

Men personlig så tror jeg ikke at komplett har lurt deg. Jeg har 3 år gammel kunde forhold med dem og det ble aldrig gjørt noe luleri eller ufint fra deres siden.

Men får å vare sikkert så prøv altså å spørre opp hjemme side til TwinMOS og det andre merke der og se om det står noe om en fusjon av de to selskaper eller noe ligene ...

Lenke til kommentar

 

kan de ikke bare legge ned hw.no forumet, vi har jo www.google.com som har "ALLE" svarene :roll:

Lenke til kommentar
Off-topic: Skjønner hva du mener ... men noe kan folk finne ut selv ... hjelp til selvhjelp

 

EDIT: Ok lit tøtt og amper .... sorry ...

 

fine linker det der, men hvordan kan man vite at TwinMOS er de eneste som bruker m-tec brikker? (lite trolig) Hvis ikke det står noe klistremerke på brikken, er det jo ikke lett å vite.

Egentlig så svarer du ikke på spørsmålet hans i det hele tatt, nemlig om han har fått feil ram.

 

Det samme skjedde med meg en gang, ble veldig overrasket over at det ikke var noen klistremerke. (Jeg fikk da med winbond, så jeg droppet å klage) Dette kan faktisk være noname brikker som komplett selger? (ikke det at det er, etter all sannsynlighet, noen praktisk forskjell på brikkene, men det er ikke sikkert det er det på levis buksa og den samme, bare uten merket. Hvem ville du valgt? ;))

Lenke til kommentar
Det samme skjedde med meg en gang, ble veldig overrasket over at det ikke var noen klistremerke. (Jeg fikk da med winbond, så jeg droppet å klage) Dette kan faktisk være noname brikker som komplett selger? (ikke det at det er, etter all sannsynlighet, noen praktisk forskjell på brikkene, men det er ikke sikkert det er det på levis buksa og den samme, bare uten merket. Hvem ville du valgt? ;))

Enkelte Twinmos-brikker blir rett&slett levert med M-tec chip inkl. Twinmos lable - har fått 2 av dem ( 256mb-brikker ) - mener twinmos-chippa er bedre, men har for tynt grunnlag .

.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...