Gå til innhold

Ny design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den sida var litt mørk, og jeg likte ikke fargekombinasjonene... Times New Roman må skiftes ut. Den fonten hører ikke hjemme på et "profft" nettsted. Med ny font er du kommet langt.

 

Det kartet må vekk, eller forbedres. Skjønner ikke helt hva det har å gjøre der... Å bare plusse på noe for å få mer innhold må man ikke gjøre.

 

Dessuten var "This page is under konstruktion" ganske original. :smile:

Lenke til kommentar

Takk for svar, har fikset litt på fonten, fargene og menyen. Er litt usikker på hvordan menyen skal se ut, noen som har noen tips`? er ikke so veldig flink akkurat jeg da. Fikset på fargene, er dei kanskje blitt litt for lyse? takk for svar på forhand.

Lenke til kommentar

Tja, kanskje du faktisk burde skaffe deg grafikk? Noen bilder eller streker hadde gjort seg godt.

 

I tillegg bør heller "Mail Meg" være en link til en side hvor det står noe ala "Jeg kan bli nådd på <a href=mailto> istedenfor at linken i menyen er en direkte URL.

 

I tillegg bruker du ett eller annet for å hindre at en kan linke direkte til undersidene på siden din. Vet ikke om det er frames eller JavaScript men stygt er det.

 

Det er også vanlig å plassere "Hjem" øverst i menyen.

 

Og som tema vil jeg anbefale deg å ha en personlig hjemmeside. Legg ut bilder, reisebrev og annet personlige ting. Feilen 60-70% av nybegynnere jør er at de tror de bare kan sette seg ned og lage en fantastisk hjemmeside som vil få masse besøkende og hvor de legger ut tester av spill og slikt. Dette er tull! Lag en rolig hjemmeside for deg selv som du kan ha som oppstartsside og som du kanskje kan vise frem nå og da. Et rolig lite sted. Så utvider du etterhvert som du lærer mer og kan begynne å arbeide på portaler og slikt senere...

Lenke til kommentar

Fargen på fonten er jo forferdelig, da... :wink:

 

Synes også du kunne spart ettpar <i>'er i menyen.

 

Svar ærlig: Hvor ofte tror du du kan gå innpå chatten og det faktisk ER noen der? :p Dette er ikke for å være sur, men fordi jeg har gjort mye slikt før om årene. Keep it Real, er et stikkord. :wink:

Lenke til kommentar

frames har et veldig negativt rykte, mener selv litt uten grunn lenger, men nå er det engang sånn. Du kommer ikke til å se mange proffe sider som bruker frames.

Anbefaler heller å legge opp layouten via en tabell, men hvis du absolutt må trykke inn en annen side inn i din egen så kan du bruke iframe (les mer om den på www.w3shools.com ).

Det er sånn jeg viser fram menyen min (sjekk link i sigg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...