Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

...


Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv er jeg 1.80, og meget fornøyd med det. Men jeg har flere kamerater som ligger og vipper på to-metersmerket. Virker ikke som at de har noe problem med det, bortsett fra at de oftere skaller inn i ting, og det kan kanskje bli litt trangt på fly.

 

Det er ikke sosialt uakseptabelt å være høy, så bare slapp av og ikke tenk noe mer på det.

Og hvis det ikke går, kan du ta deg en tur til Nederland. Gjennomsnittshøyden der er visst en av verdens høyeste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må ikke bøye deg i ryggen... Det er verken bra for ryggen og det ser ikke så veldig bra ut heller. Det er jo det samme om man er høy eller lav. Uansett hva du gjør blir du ikke lavere, det er noe du bare må leve med. Vær stolt av det! Du er deg, og folk liker deg for den du er. Hvorfor skal du la selvtilliten din synke på grunn av høyden din? Hvis du ikke vet hvordan du skal få bedre selvtillit burde du lese; det er ditt liv! av Mia Törnblom.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er selv rundt 193, og har på ingen måte noe problemer med det. Tenker egentlig ikke over det i det hele tatt. Bortsett fra når jeg er på fly.

 

Jeg ville vært litt forsiktig med å gå rundt med bøyd rygg. Du kan nok fort ende opp med en veldig dårlig positur, som heller vil gjøre ting verre.

 

Det jeg tror du burde gjøre, i steden for å bekymre deg for høyden din, er å bekymre deg for selvtilliten din. Når den først er på plass tror jeg du kommer til å sette pris på høyden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er ca 185 selv.

Har kamerater rundt 2m, tenker ikke noe på at de er ekstremt høye. Med fare for å tråkke på noen tær ville jeg heller vært 15 cm høyere enn 15 cm lavere.

 

Når det gjelder han ene kompisen min ble han visstnok tidlig beregnet av legen til å skulle nå 212 (aner ikke hvordan dette blir gjort, antakeligvis ved hjelp av magi). Han fikk hormonsprøyter for å hindre veksten og endte på 198.

Lenke til kommentar

Jeg er selv rett over 191, og jeg synes det er ganske praktisk egentlig. Jeg er også så vant med å være høyere enn andre, at når jeg møter noen som er høyere enn meg, synes jeg det er skikkelig fascinerende.

 

Uansett, man blir vel vant med det, og jeg kunne ikke tenkt meg å være lavere egentlig.

Lenke til kommentar

Kjære TS, høye menn som retter seg i ryggen og går med hodet hevet er yammy!! Jeg har aldri hørt ei jente snakke om at en gutt er for høy. For min del kan en god høyde veie opp for andre ting jeg synes er mindre pent, siden bare høyden i seg selv gjør en gutt veldig mandig.

 

Rett deg opp og vær stolt over det! Vi jenter liker å føle oss mindre enn gutta, der har du et kjempepluss!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjære TS, høye menn som retter seg i ryggen og går med hodet hevet er yammy!! Jeg har aldri hørt ei jente snakke om at en gutt er for høy. For min del kan en god høyde veie opp for andre ting jeg synes er mindre pent, siden bare høyden i seg selv gjør en gutt veldig mandig.

 

Rett deg opp og vær stolt over det! Vi jenter liker å føle oss mindre enn gutta, der har du et kjempepluss!

Holder det å være 1.85? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Kjære TS, høye menn som retter seg i ryggen og går med hodet hevet er yammy!! Jeg har aldri hørt ei jente snakke om at en gutt er for høy. For min del kan en god høyde veie opp for andre ting jeg synes er mindre pent, siden bare høyden i seg selv gjør en gutt veldig mandig.

 

Rett deg opp og vær stolt over det! Vi jenter liker å føle oss mindre enn gutta, der har du et kjempepluss!

Holder det å være 1.85? :dontgetit:

 

Hjelper godt på det og ja ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...