Gå til innhold

9700 vs. 9800


Dunestar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker 9700 pro her og er meget fornøyd.

Klart 9800 pro med 256 ram er bedre.

 

MEN!!!! det finnes ikke det spillet som er ute i dag som ikke blir dratt i gang av 9700 pro uten problemer. Og jeg tipper at HL2 og doom 3 kommer til å flyte lett på dette også. (ingen produsenter i dag som gir ut spill som krever det ypperste av det ypperste). Med tanke på at 9700 pro er mye mye billigere en 9800 pro er valget enkelt spør du meg. Kjøp 9700 pro, så kan du kjøpe et enda råere skjermkort om 15 mnd (da vil også 9800 pro være gammelt).

 

MEN!!! Er du lagd av penger og har et behov for å ha det siste av det siste så gå for 9800 kortet. Men uansett om noen mnd er selv et 9800 kort gammel for en som må ha det nyeste av det nyeste.

Lenke til kommentar
Har du planer om å kjøre spill av nyere årgang i høy oppløsning ville nå jeg valgt 9800Pro.

 

 

Tull og tøys.... Har han lite med penger ,så holder 9700Pro i bøttesvis.

 

Doom3 er et spill av nyere årgang som du sikkert refererer til , og jeg kjørte Alphaen glatt som... Ja , sammenlign med hva som helst....

 

Like knife thru hot butter...

 

Derimot hadde R7500 store problemer med å kjøre alphaen.Det hakket som en stukken gris!

 

9800 er det beste på markede , men ikke et "must" for hardcore gamere i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Er det Pro- eller non-pro-utgavene av kortene?

 

Skrev jeg Pro etter korta? Nei ... Det er "non-pro" utgavene.

 

Blir 9800 da vil jeg tro. Pavilion T170 (den med 9700) selges på Elkjøp til 17 995, og T260 (den med 9800) selges på Siba til 16 999. Blir vel T260 da...

 

Siba? Er ikke det den "hjemmekino til 3k og sånn" jallabutikken? Selvbygd er velbygd, sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...