Gå til innhold

Ordentlig vinterjakke


andeik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Prærieulven jakter dessuten ofte på husdyr og kan gjøre stor skade om anledningen byr seg. Noen steder rapporteres det at prærieulven tar opp mot 67 % av alle lam og 20 % av de voksne sauene på beite. Derfor skytes det hvert år mer enn 20 000 prærieulver i USA."

 

Dyrene blir ikke akkurat savnet..

Det betyr jo ikke at man trenger å drepe dem på en så hensynsløs måte.

Lenke til kommentar

Det finnes jo ingenting annet om dette Canada Cruel Blood Program noe annet sted på internett. Hvis de har håp om å bli tatt seriøst bør de da ha en nettside hvor de forklarer og legger frem dokumentasjon for hva de meningene faktisk ytrer igjennom denne videoen. Strengt tatt kan de jo egentlig bare ha vist en sauebonde som er ute på jakt etter Coyote fordi han er lei av at de tar sauene hans.

 

Tror jeg skal filme noen som avliver en hund med skudd i hodet, også legge det ut på internett og si at slik gjør dyrlegen det på Toten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det finnes jo ingenting annet om dette Canada Cruel Blood Program noe annet sted på internett. Hvis de har håp om å bli tatt seriøst bør de da ha en nettside hvor de forklarer og legger frem dokumentasjon for hva de meningene faktisk ytrer igjennom denne videoen. Strengt tatt kan de jo egentlig bare ha vist en sauebonde som er ute på jakt etter Coyote fordi han er lei av at de tar sauene hans.

 

Tror jeg skal filme noen som avliver en hund med skudd i hodet, også legge det ut på internett og si at slik gjør dyrlegen det på Toten.

 

Godt poeng! Det er ikke dokumentert at denne filmen er fra Canada Goose. Jeg tror neppe at et så profesjonelt firma som CG avliver dyrene på noen som helst grotesk og voldelig måte. Se heller på sånne pelsvester som man får kjøpt på markeder rundt om. Der er det ikke snakk om noe profesjonelt firma, men private folk. Gud vet hva de gjør med dyrene, men jeg tviler på at firmaer som er kjent verden rundt driver med sånt.

Lenke til kommentar

Det finnes jo ingenting annet om dette Canada Cruel Blood Program noe annet sted på internett. Hvis de har håp om å bli tatt seriøst bør de da ha en nettside hvor de forklarer og legger frem dokumentasjon for hva de meningene faktisk ytrer igjennom denne videoen. Strengt tatt kan de jo egentlig bare ha vist en sauebonde som er ute på jakt etter Coyote fordi han er lei av at de tar sauene hans.

 

Tror jeg skal filme noen som avliver en hund med skudd i hodet, også legge det ut på internett og si at slik gjør dyrlegen det på Toten.

Du har et ganske godt poeng der.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Vi trenger vel virkelig ikke ta den latterlige debatten her? Det er jo ingen som tar folk som tar avstand fra all bruk av dyreprodukter seriøst.

 

Nei, så ikke begynn med den debatten da? Det som var snakk om her var pelsene til canada goose og på hvilken måte de pelsene blir til.

 

Ja, og når det skjer på en video betyr det automatisk at alle dyr av den typen drepes sånn, uten unntak.

 

Herregud da, google deg opp om temaet. Ser det står en del om det. På disse sidene er det mye god informasjon oppsummert. Er ikke det bra nok så får du google etter mer.

http://www.dyrevern.no/artikler/nyheter_om_pels/canada_goose_pels_dyremishandling

 

Det finnes jo ingenting annet om dette Canada Cruel Blood Program noe annet sted på internett. Hvis de har håp om å bli tatt seriøst bør de da ha en nettside hvor de forklarer og legger frem dokumentasjon for hva de meningene faktisk ytrer igjennom denne videoen. Strengt tatt kan de jo egentlig bare ha vist en sauebonde som er ute på jakt etter Coyote fordi han er lei av at de tar sauene hans.

 

Tror jeg skal filme noen som avliver en hund med skudd i hodet, også legge det ut på internett og si at slik gjør dyrlegen det på Toten.

 

Se svaret ovenfor.

 

Det finnes jo ingenting annet om dette Canada Cruel Blood Program noe annet sted på internett. Hvis de har håp om å bli tatt seriøst bør de da ha en nettside hvor de forklarer og legger frem dokumentasjon for hva de meningene faktisk ytrer igjennom denne videoen. Strengt tatt kan de jo egentlig bare ha vist en sauebonde som er ute på jakt etter Coyote fordi han er lei av at de tar sauene hans.

 

Tror jeg skal filme noen som avliver en hund med skudd i hodet, også legge det ut på internett og si at slik gjør dyrlegen det på Toten.

 

Godt poeng! Det er ikke dokumentert at denne filmen er fra Canada Goose. Jeg tror neppe at et så profesjonelt firma som CG avliver dyrene på noen som helst grotesk og voldelig måte. Se heller på sånne pelsvester som man får kjøpt på markeder rundt om. Der er det ikke snakk om noe profesjonelt firma, men private folk. Gud vet hva de gjør med dyrene, men jeg tviler på at firmaer som er kjent verden rundt driver med sånt.

 

Lev videre i din lille boble. Tror du folka i firmaet har egen pelsdyrnæring? Nei.

Lenke til kommentar

" Many anti-fur advocacy groups fail to take into account the environmental impact of the production of synthetic fur. The chemical by-products of this production process have the potential to do more harm to the environment than the use of the fur from animals that are hunted as part of an ancient way of life that balances the needs of people and wildlife."

 

http://www.canada-goose.com/fur-policy/

 

Canada-goose er king.

Lenke til kommentar

Ja, og når det skjer på en video betyr det automatisk at alle dyr av den typen drepes sånn, uten unntak.

 

Herregud da, google deg opp om temaet. Ser det står en del om det. På disse sidene er det mye god informasjon oppsummert. Er ikke det bra nok så får du google etter mer.

http://www.dyrevern.no/artikler/nyheter_om_pels/canada_goose_pels_dyremishandling

 

 

 

Det er akkurat like troverdig å linke til en dyrevernorganisasjon i en debatt om pels som når konspirasjonsteoretikerne linker til "artikler" på nyhetsspeilet når de maser om the new world order.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...