Gå til innhold

PC til Minecraft - 3-4000,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, til 5000kr er 540m og i5 det beste man kan få. Minecraft vil kjøre meget bra og, over 100fps. Det vil ikke lønne seg å gå noe særlig mer ned i pris heller, da maskiner som koster mye under 5000kr har for det meste integrerte skjermkort.

 

Klarer den å kjøre fraps og minecraft eller andre spill feks. Mw3,(regner ikke med BF3),portal 2....

 

Jeg lurer bare på om den er verdt å kjøpt.

Lenke til kommentar

Jepp, til 5000kr er 540m og i5 det beste man kan få. Minecraft vil kjøre meget bra og, over 100fps. Det vil ikke lønne seg å gå noe særlig mer ned i pris heller, da maskiner som koster mye under 5000kr har for det meste integrerte skjermkort.

 

Klarer den å kjøre fraps og minecraft eller andre spill feks. Mw3,(regner ikke med BF3),portal 2....

 

Jeg lurer bare på om den er verdt å kjøpt.

Den vil klare faktisk klare Bf3, men ikke på så høyt. MW3 vil nok gå greit, men heller ikke på så veldig høyt.

Lenke til kommentar

Jepp, til 5000kr er 540m og i5 det beste man kan få. Minecraft vil kjøre meget bra og, over 100fps. Det vil ikke lønne seg å gå noe særlig mer ned i pris heller, da maskiner som koster mye under 5000kr har for det meste integrerte skjermkort.

 

Klarer den å kjøre fraps og minecraft eller andre spill feks. Mw3,(regner ikke med BF3),portal 2....

 

Jeg lurer bare på om den er verdt å kjøpt.

 

Den vil kjøre bf3 på medium-high, mw3 på high-ultra, wow på ultra, crysis 2 på medium, starcraft 2 på high og skyrim på medium (shadow muligens på low). Dette er da selvsagt på oppløsningen 1366x768 med aa på 2x eller off. Grunnen til at den kjører spill såpass bra er rett og slett fordi oppløsningen er lav.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har funnet

PCen på rommmet til mamma og pappa :D Er denne bra til Minecraft? Går det an å bruke Fraps uten MASSE lag på denne PCen???

 

Jeg har ikke tid til å lese allt Dette nå siden jeg må gå i bursdag til noen :D Men jeg håper dere har lest dette til jeg kommer hjem :D

 

mvh Feqzz

Endret av Feqzz
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...