Cuneax Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Lanserer stilsikker 3D-skjerm for spilling og Blu-ray. Spill i 3D med Philips' nye skjerm
Simen1 Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 (endret) - Helt klart en skjerm som retter seg inn mot de som vil se film og nett-TV på hybelen. 16:9 passer godt til TV og filmtitting. Det samme gjør 1920x1080, HDMI og 3D-funksjonen. HDMI kan være greit å ha til frittstående bluray-spiller, hvis man ikke har det i PCen. Det bør være en DVI-port på skjermen for kobling til PC. - Folk som har stue vil nok ha noe vesentlig større enn 27 tommer. - Folk som skal ha en PC-skjerm til annen bruk enn TV og film vil nok ha både høyere format og høyere oppløsning, mens 3D-funksjonen og HDMI blir litt mer overflødig. Endret 25. november 2011 av Simen1
RaaneHolmg Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 - Folk som har stue vil nok ha noe vesentlig større enn 27 tommer. Dette er ikke en TV, det er en skjerm. Tanken er nok å bruke den som PC-skjerm til 3D-spill.
ThaOva Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Jeg ser det står Hdmi 1.4a kompatibel, men 1.4a støtter ikke mer enn 1080p i 24hz i stereoskopisk 3D. Noe som er for dårlig til FPS spill. Dette fant jeg først ut ettter jeg kjøpte min 3d tv. Så må evnt. spille i 720p for å få 60Hz per øye, noe som igjen gjør bilde litt kornete på en 52" Philips Led tv Går ut i fra det er display port eller dual dvi link på skjermen også....?
risotto77 Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Synd det fortsatt er så småe pc-skjermer",,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå