Gå til innhold

Samletest: Her er de beste smartmobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung er da ikke "best i test" Når Iphone 4S har slått s`en på flere områder enn omvendt.

 

Som på hvilke områder? Setter du opp en oversikt?

 

Og at Iphone får minus på skjermen, kommer vel til hvert sitt bruk :)

 

Hadde det derimot vært iphone som hadde hatt større skjerm enn Galaxy S2 tipper jeg din konklusjon hadde vært en helt annen...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Her tror jeg vi alle kan se at amobil har store forklaringsproblemer. Titan får trekk for å mangle flash og minnekort støtte, men kan ikke se at de trekker iphone for akkurat samme manglene. Konklusjonen må være at de praktiserer en regel for noen og en annen for andre.

Hvis amobil skulle trukket for alle minusene på iphone, hadde den vel havnet på en 3/4 i terningkast, og amobil hadde vel blitt bannlyst av apple, hva nå enn det måtte innebære. Men tydeligvis er det såpass alvorlig at amobil rett og slett ikke tørr å gi iphone den karrakteren den fortjener...

Det er Mobilen.no sin test ikke Amobil.

 

Dette er vel strengt tatt ikke en test, men mange. Og artikkelen er bygd på tester både fra Amobil og mobilen.no. Men amobil og mobilen er vel strengt tatt egentlig samme sak nå?

Lenke til kommentar

Her tror jeg vi alle kan se at amobil har store forklaringsproblemer. Titan får trekk for å mangle flash og minnekort støtte, men kan ikke se at de trekker iphone for akkurat samme manglene. Konklusjonen må være at de praktiserer en regel for noen og en annen for andre.

Hvis amobil skulle trukket for alle minusene på iphone, hadde den vel havnet på en 3/4 i terningkast, og amobil hadde vel blitt bannlyst av apple, hva nå enn det måtte innebære. Men tydeligvis er det såpass alvorlig at amobil rett og slett ikke tørr å gi iphone den karrakteren den fortjener...

Det er Mobilen.no sin test ikke Amobil.

 

Dette er vel strengt tatt ikke en test, men mange. Og artikkelen er bygd på tester både fra Amobil og mobilen.no. Men amobil og mobilen er vel strengt tatt egentlig samme sak nå?

Jeg mente samletest.

 

Å for å ikke kritisere feil kilde kan du bytte ut amobil med mediehuset tek som eier Mobilen.no og amobil.

Endret av Leseren
  • Liker 1
Lenke til kommentar

SGS2;

Ikke HDMI, hvem i søren trenger det?

Høy pris, da har du den tyverisikringen som p,,,,, tyvene langt bak.

Lav betteritid, Jaja..

 

Denne testen var "skada".

Ehm, bare fordi den ikke har HDMI port på telefonen så betyr ikke det at den ikke har HDMI. For Samsung Galaxy S II kjører HDMI signalene via microUSB pluggen. Dette kalles for MHL.

 

Så det eneste man trenger da er en microUSB til HDMI overgang og voila :thumbup:

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...