Aizen Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Mener ikke spill som dragon age og mass effect. Har spilt Avadon som jeg kjøpte ifra steam for 40kr og det må være et av de beste spillene jeg har spilt på leeeenge:D Men det har ingen musikk mens jeg spiller! Det jeg lurer på er om det er noen spill som ligner? trenger ikke vær turnbased combat, men kan vær samme grafikk og dybde!
radiohodet Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 (endret) Gjelder å komme seg inn her før folk kommer med en masse spill som ikke er RPG. Regner med du kjenner til alle Infinity-motor-spillene, men kan nevne dem bare for å være på den sikre siden. - Baldur's Gate - Icewind Dale - Planescape Torment Dessuten har du jo - Fallout 1 & 2 Troika har gitt ut noen klassikere på godt og vondt - Temple of Elemental Evil - Arcanum Neverwinter Night 2 expansionen - Mask of the Betrayer er det mange som liker Hvis ikke det måååå være isometrisk kameravinkel, så må man spille: - Wizardry 8 Hvis det i tillegg ikke mååå være gruppebasert, så må man spille: - Vampires the Masquerade : Bloodlines Hvis ikke dette holder, så venter vi alle på: - Age of Decadence (om det noensinne kommer ut) - Dead State Edit: Han som har laga Avadon har vel laga noen andre spill også, som du kanskje vil like. Endret 24. november 2011 av radiohodet 1
Godsaker Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Likte du Avadon så kan du vel prøve Avernum eller Geneforge serien fra samme type. Har ikke prøvd Avadon (som visstnok skal være mer bioware-ish) men har likt de andre.
Aizen Skrevet 24. november 2011 Forfatter Skrevet 24. november 2011 takk for mangen gode tips:D de andre av han som har laget Avadon er helt like når det gjelder bakgrunnsmusikk:( btw, er det noen spill som ligner litt på Atlus sine ds spill? shin megami spillene ser ganske kule ut:)
-Léon- Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 https://www.diskusjon.no/sok/?query=+tips+rpg&f=406
Licht Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Dette kan heilt utmerkt godt få vere ein separat tråd for RPG-ar som er meir opptatt av å vere RPG, enn å få 10/10 Viscerals frå IGN.
Aizen Skrevet 24. november 2011 Forfatter Skrevet 24. november 2011 Dette kan heilt utmerkt godt få vere ein separat tråd for RPG-ar som er meir opptatt av å vere RPG, enn å få 10/10 Viscerals frå IGN. Ja prøvde å søke etter rpg tråder men ingen hadde "sånne" spill som tema:D anbefaler Avadon til dere som vil prøve noe blanding av oldschool og nytt! eneste "feilen" er at det nesten ikke er musikk i spillet, men det har jeg nå fikset med å sette på musikk ifra andre spill(shin megami).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå