Gå til innhold

Lage passende treningsopplegg og riktig kosthold?


Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Jeg ønsker å trene mer, og av erfaring så hvet jeg at jeg må ha en plan for å holde fram med treningen. Om jeg ikke hvet hva og hvor mye jeg skal trene hver dag til hvert tid, skjer det ofte at jeg skipper treningen helt.

Siden det er litt problematisk for meg å komme meg inn på treningsstudioet hver dag, tenkte jeg at jeg kunne trene mer uthold og litt enkle styrkeøvelser(øvelser man ikke trenger utstyr til). Skulle gjerne lagd meg en plan, men er ikke sikker på hvilke treningsmetoder som er riktig og best å bruke osv. Hvor mye skal jeg løpe? Hvor ofte? Rett fram eller intervaller? Uttøying eller ikke? Hvilke styrkeøvelser? OSV....

 

Hadde vert kult om noen evnt kunne lage en mal eller finne en på nettet eller noe sånt, og komt med noen tips. Jeg har trent styrke i noen måneder før (for ca 3 måneder siden), men ikke noe målbevisst uthold. Vil gjerne bli pisket i form så fort som mulig, så ønsker ikke å begynne sakte...Målene mine er vel å få bedre uthold og bli mer fornøgd med kroppen min. I dette øyeblikk vokser magen mer og mer ;)

 

Jeg lurer også på om kostholdet er veldig viktig. Nå pleier jeg å spise havregrøt til frokost rundt 08.00, en baguett med ost, skinke og agurk til lunch rundt 12.15, mors middag rundt 16.45 og eventuell kvelds, 3 skiver ostesmørbrød rundt 21.00. Tviler på dette er et godt kosthold. Ønsker onkelige rettlingslinjer på hva, hvor mye og når tid jeg skal spise.

 

Håper jeg fikk med alt :) Takker for alle svar med en stor bamseklem!

 

Gutt 17.

Endret av HornYkorN
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...