Araho Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Anbefaler deg å ta en kikk på The Man From Earth!
Comma Chameleon Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Revolver, tror jeg den het. Med Jason Statham. Fikk hodet mitt til å knake om man ikke bare ser overfladisk på filmen 1
Comma Chameleon Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Åjah, sånn ja. Eller så synes jeg Cube-trilogien er litt mindfuckende, i alle fall for mitt sarte sind. Men om du ser dem, må du prøve å tenke deg at 3'ern(Cube Zero) er etterfølgeren til 1'ern, og at 2'ern (Hypercube) er en alenestående film, siden prinsippet i den er helt annerledes. Troooor kanskje jeg har sett en av de? Er det en slags labyrint med forskjellig gravitasjon og tidssone? I den ene cuben er 1 time 4 år i en annen: (bare et eksempel) også kan du gå inn fra siden på en cube, så kommer du egentlig ut i taket på en annen? Stemmer, dette er 2'ern. Den har liksom masse sci-fi-shizzle og paralelle virkeligheter og alt slikt. De to andre er mye enklere, ikke noe overnaturlig. De minner litt som Saw-filmene, men mye mindre blod og skriking. Takk for tipset . Sett første og skal se de andre når jeg har tid. Liker virkelig slike filmer.
€uropa Skrevet 11. desember 2011 Skrevet 11. desember 2011 Source Code. http://www.imdb.com/title/tt0945513/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå