Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskin og skjerm virker ikke sammen :(


Anbefalte innlegg

Så jeg plukket ned den gamle PCen vår fra hylla for litt siden, og strømmen og alt virket, men når jeg skulle koble den til skjermen min virket det ikke. Hvis detaljene har noe å si er skjermen en BenQ(husker ikke versjon) og PCen er en Tundra (skikkelig gammel, husker ikke nøyaktig navn på denne heller). Den er vel rundt 10 år gammel, kanskje 15. Jeg var 4 år gammel når vi fikk den så husker ikke så veldig godt :S I såfll så koblet jeg den til med en S-Video kabel og den bare fortsetter å si "no signal"! ? PCen sviver og tastaturet begynte å lyse så det virker ihvertfall. Googlet det og fikk opp noe om videocard og litt sånn. Noen ideer om hvordan fikse det?

Takk på forhånd! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

får fortsatt ikke bilde! av en eller annen grunn fikk jeg det istad EN gang og den viste litt specs og sånn men nå virker det ikke igjen... har prøvd på to skjermer. Tenkte ikke så mye over det når jeg fikk bilde men husker at den har Pentium II prossessor og at det sto "Searching for boot from CD" i bunnen. Antar at den da ikke har no operativsystem og ikke er kompitabel med Win XP siden den CDen stod i og den fant ikke noe operativsystem på den :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...