Gå til innhold

BK: Early Mornin'

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og framst liker jeg det fine lyset som treffer trærne midt i motivet, og noe av de samme fargene som blir hentet opp i soloppgangen.

Uskarpheten kommer ført til syne i fullformat, så det tar jeg ikke så høytidlig.

Om bilde heller til høyre eller ikke er lett å måle på taket av byggningen.

Enten er den gamle låven, eller hva det er litt skjeiv, eller så er bildet skjeivt :)

Skrevet

Først og framst liker jeg det fine lyset som treffer trærne midt i motivet, og noe av de samme fargene som blir hentet opp i soloppgangen.

Uskarpheten kommer ført til syne i fullformat, så det tar jeg ikke så høytidlig.

Om bilde heller til høyre eller ikke er lett å måle på taket av byggningen.

Enten er den gamle låven, eller hva det er litt skjeiv, eller så er bildet skjeivt :)

Tror nok bildet er skeivt,selv med stativ...var mørkere enn det ser ut som her,og selv med vater må en liksom se på kamera i håp om att det står rett i mørket.Ja kunne vel hatt en liten maglight..hmm...ett julegave tips til...har jo en da,men er av de største og ikke så praktisk å ha med seg..mer til å slå ihjel Elg med de..hehe;)

Skrevet

Eg stikker ikke nasen inn i bilde og synfarer det med lupe--eg ser helheten i bilde om det fenger--og det synest eg dette bilde gjer-nyderleg lys du har fanget/og litt uvanleg komp som gjer meg litt nysjerrig---om det er skjeivt/støy og uskarp, det bryr eg meg lite om her -for slikt veit du like godt om som meg korleisen det skal vere i eit bilde.Eit bra bilde---

Skrevet

Nydelig himmel og liker lyset bak trærne,samt tåkehaver.Flott skue...

:thumbup:

Eg stikker ikke nasen inn i bilde og synfarer det med lupe--eg ser helheten i bilde om det fenger--og det synest eg dette bilde gjer-nyderleg lys du har fanget/og litt uvanleg komp som gjer meg litt nysjerrig---om det er skjeivt/støy og uskarp, det bryr eg meg lite om her -for slikt veit du like godt om som meg korleisen det skal vere i eit bilde.Eit bra bilde---

:thumbup:

Vakker himmel og fin tåke med flott lys nede til høyre. :) Synes bygningen er noe mørk. Kunne muligens lettet opp en tanke?

Husk: Temadag på søndag!

Skal se om jeg ikke finner noe til temadagen,,skal bort den dagen...så får samfare disken min :thumbup:

Skrevet

dette var et fantastisk fint bilde Jan Erik,dette likte jeg supergodt..nydelig lys farger og dybde og klart,så flink du er.. whaw... smil

Flink ja..i know..hehe..vell ikke så sikker på det da men,men takker så mye;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...