Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelska i lærern!


Anbefalte innlegg

Hei kjære forumfolk! Jeg henvender meg til dere, av en eller annen grunn så har jeg klart å falle for kontaktlæreren min. Han er så kjekk, vis, mandig og mystisk på en gang! Det er på en måte en aura som omkranser han. Det eneste problemet, er jo det med at jeg er 15 år, og han er liksom sånn mye eldre enn meg. Jeg snakker om sånn, han er sånn i 40 årene, og kunne vært faren min liksom..

 

Så det jeg lurer på da, burde jeg følge hjerte mitt? Det er det jeg har hørt at man skal gjøre når man er forelska, men igjen så er han mye eldre enn meg. Burde jeg gå for det? Har allerede begynt å sende noe sensuelle blikk til han, og småflørter når jeg snakker meg han. Og av en eller annen grunn så ser det ut som at han liker det.

 

Sier på forhånd tusen takk for alle svar. Jeg vet at det er noe merkelig, og at det er sikkert mange som vil reagere negativt, men kan si at jeg ville likt å høre hva dere mener om dette, enten om dere er for eller imot det.

 

:)

 

Postet av anonym: 0a32d9ee8e4d97e786396650c0bc9c6f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er litt stor aldersforskjell. Han kunne jo som du sier vært faren din. Siden han er i 40-årene, har han kanskje kone og barn også? Sikker på at han liker blikkene du sender han, og at det ikke bare er noe han gjør for å være hyggelig? Læreren din har ikke lov til å legge an på eller flørte med sine studenter, og jeg tviler på at han vil risikere jobben sin.

 

Derfor anbefaler jeg deg å prøve å ikke tenke noe mer over det, for dere kommer neppe til å bli sammen.

 

Postet av anonym: 7a4a3aa35484e2ffe63a5c493c4ad6b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke følg hjertet ditt. Hjertet skifter oftere enn vinden i din alder og er lite pålitelig. Det du tar som positiv respons på flørting er noe helt annet. Husk at han er 2 - 3 ganger så gammel som deg. De sosiale spillereglene forandrer seg med alderen og han er nok bare blid og hyggelig (slik en lærer skal være). La ham være og finn deg en kar på din egen alder. Du vil jo ikke at han potensielt skal miste jobben eller noe slikt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

La det ligge..

Kan jo ikke komme noe godt ut av å gjøre det motsatte. Om du forteller at du liker han, sånn jeg ser det, kan det skje to ting. Enten gjør han som han skal (som også er absolutt størst sannsynlighet for at han gjør) og avviser deg med det samme, og du sitter igjen såret og flau, men likevel måtte fortsette å møte han flere ganger i uken. Eller så avviser han deg ikke og risikerer å gjøre noe ulovelig, miste jobb, samt miste respekt fra mange av i omgangskretsen sin.

 

Du er 15år og denne forelskelsen kommer til å gå over, finn heller en gutt på din alder. :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke feiltolk en hyggelig gest med interesse. Det er jobben hans å undervise deg. Han er ikke i klasserommet av private ærend.

 

Så, noen punkter du kanskje ikke vil like særlig godt

(1) Læreren din vil neppe risikere jobben sin for et forhold med deg.

(2) Læreren din vil neppe risikere sitt rykte for et forhold med deg.

(3) Læreren din er høyst sannsynlig ikke interessert i et forhold med deg.

 

Alle punktene munner ut i en og samme fellesnevner; alder. For han, som er i 40-årsalderen, er ei jente på 15 år fremdeles et barn. Se realistisk på det. Glem læreren din.

Endret av MrBrightside
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ikke feiltolk en hyggelig gest med interesse. Det er jobben hans å undervise deg. Han er ikke i klasserommet av private ærend.

 

Så, noen punkter du kanskje ikke vil like særlig godt

(1) Læreren din vil neppe risikere jobben sin for et forhold med deg.

(2) Læreren din vil neppe risikere sitt rykte for et forhold med deg.

(3) Læreren din er høyst sannsynlig ikke interessert i et forhold med deg.

 

Alle punktene munner ut i en og samme fellesnevner; alder. For han, som er i 40-årsalderen, er ei jente på 15 år fremdeles et barn. Se realistisk på det. Glem læreren din.

 

Vil føye til at hvis han mot formodning og overnevnte punkter likevel "tenner" på deg - da er han i hvert fall ikke noe å samle på

Lenke til kommentar

Hvorfor må det være så vanskelig :( For hver dag som går, så kjenner jeg at følelsene mine for han bare blir sterkere og sterkere. Jeg må få kjenne hans kropp inntil min egen, jeg bare må. Han er den eneste jeg tenker på. Og jeg vil ikke finne meg gutter på min egen alder. De er liksom, litt sånn.. umodne, barnslige og vil bare rett ned i buksa på meg. Det er jo selvfølgelig deilig det, å ha sex, men jeg er liksom ikke ute etter noe mer enn det hos jevnaldrende gutter. De som er sånn 17 og 18 år er det, det samme med. De er akkurat som mine jevnaldrende, bare deiligere.

 

Jeg vil ikke bare ha en jeg kan knulle, men jeg vil også ha en kjæreste, hvor begge er forelska i hverandre.

 

Det er ikke så lett som dere tror, at jeg bare kan snu rundt og glemme mine følelser for han. De blir bare sterkere og sterkere for hver dag som går. Og jeg må innrømme at jeg blir våt i fitta når jeg tenker på han, men det er også følelser i bildet, hvis dere skjønner.

 

Postet av anonym: 669a8a22636ae65ba8dd1c8b11184d24

Lenke til kommentar

Hvorfor må det være så vanskelig :( For hver dag som går, så kjenner jeg at følelsene mine for han bare blir sterkere og sterkere. Jeg må få kjenne hans kropp inntil min egen, jeg bare må. Han er den eneste jeg tenker på. Og jeg vil ikke finne meg gutter på min egen alder. De er liksom, litt sånn.. umodne, barnslige og vil bare rett ned i buksa på meg. Det er jo selvfølgelig deilig det, å ha sex, men jeg er liksom ikke ute etter noe mer enn det hos jevnaldrende gutter. De som er sånn 17 og 18 år er det, det samme med. De er akkurat som mine jevnaldrende, bare deiligere.

 

Jeg vil ikke bare ha en jeg kan knulle, men jeg vil også ha en kjæreste, hvor begge er forelska i hverandre.

 

Det er ikke så lett som dere tror, at jeg bare kan snu rundt og glemme mine følelser for han. De blir bare sterkere og sterkere for hver dag som går. Og jeg må innrømme at jeg blir våt i fitta når jeg tenker på han, men det er også følelser i bildet, hvis dere skjønner.

 

Postet av anonym: 669a8a22636ae65ba8dd1c8b11184d24

 

Hahaha, så skjønn du er...haha!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er ung og slike ting skjer alltid. Forøvrig er det morsomt å se hvor stor sak noen lager ut av dette.

 

Han er nok neppe interessert i et forhold, og om han var, så hadde han nok følt seg rimelig forstyrret og ikke ytret dem. Trådstarter må nok bare fortsette å drømme om sin obligatoriske lærer-kjærlighet, og vente til noe mer aktuelt kommer frem! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oh, did'nt see that one coming.. :hrm:

 

Jeg skjønner ikke helt hva du mener.

 

Jeg har bare en ting å si; GO GO GO GO!:D

 

Jeg har utrolig lyst, men jeg er redd for hva andre vil synes om meg hvis de finner ut av det. Og for det andre så er det mye verre konsekvenser for han, når man tenker seg om. Han kan jo både bli anmeldt for pedofili og for at han som lærer ikke har lov til å ha samleie eller ha forhold med en elev. Men igjen, så sier hjerte mitt noe heeelt annet, og man sier alltid at man skal følge hjerte sitt, men hvorfor måtte jeg forelske meg i læreren min liksom :(

 

Men skal på fest snart, så får sikkert da en viss avveksling da. Og ikke tenke på han, ikke mate forelskelsen. Men igjen så har det jo seg sånn at jeg kommer til å se han flere timer hver eneste dag, utenom helgene da.

Hvorfor må kjærligheten være så utrolig komplisert..

 

Postet av anonym: 669a8a22636ae65ba8dd1c8b11184d24

Lenke til kommentar

Hvis du virkelig er glad i han må du glemme han. Det er ikke lett, men eneste løsning.

 

Om du har sex med han så blir det oppdaget, en eller annen gang. Da skjer dette:

 

1. Han mister jobben sin

2. Hvis han er gift/sambo kan han miste kona si

3. Barna hans vil si han er en stor ego drittsekk

4. Politiet vil anmelde han. Han får i alle fall bot, kan bli fengslset. I en rettsak blir du innkalt enten som fornærmet eller som vitne. Hjelper ikke om du er forelsket og han sier det samme. Han er voksen lærer og du ungdom/elev. Dermed ulovlig.

5. I rettsalen kommer din mor og far og hans kone og barn til å se på. Det er ikke gøy.

 

Lykke til med å bryte dette!

Endret av Nik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...