Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han møter jenter på nettet for sex-treff:/


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Han kan da ikke ha mye respekt for seg selv eller andre, så konklusjonen blir jo litt "han kan da ikke ha respekt for barnet". Jeg vil ihvertfall si at barnet ikke kommer til å ha respekt for han, når han finner ut av hvilken drittsekk han er.

Lenke til kommentar

Tross alt bedre at han finner tilfeldige damer enn at han har et romantisk forhold på si, sex er sex. Noen har mer behov for sex enn andre. En gravid kjæreste er ikke alltid den enkleste personen i verden å kommunisere med. Synes det er rart at så mange holder med henne uten å ha hørt noe fra hans side.

 

For alt vi vet er hun er skikkelig terror bitch fra helvete som pisker han rundt i alle retninger, lettkledd og deilig uten å være villig til å gi han noen form for nærhet. Har ikke selv opplevd å være utro eller ha behov for det, men jeg har hatt gravid kjæreste og det er langt fra behagelig til tider. Kan se for meg at en i utgangspunktet egoistisk dame som blir gravid kan bli et mareritt å være rundt.

 

Jeg forsvarer ikke at han er utro, det er ikke bra, men jeg kan godt forstå at man blir desperat dersom kommunikasjonen bryter sammen og alt blir annerledes. At menn er utro når dama er gravid er jo tross alt på plass nr1 av situasjoner når menn faktisk er utro. Jada, menn må ha så stor forståelse for at damene ikke har det lett når de er gravide, vi har det, men vi er faktisk levende individer med behov vi også, det er ikke en enveisgate der dama skal ha all oppmerksomhet. Jeg kjenner ikke situasjonen til dette paret, men jeg ser hva folk skriver og blir litt provosert av at folk tar hennes side uten å kjenne til situasjonen i det heletatt.

 

Er svært takknemlig for at jeg hadde en super samboer gjennom graviditetene hennes! Skulle ønske alle andre også hadde det som oss, kan være en magisk tid!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han kan da ikke ha mye respekt for seg selv eller andre, så konklusjonen blir jo litt "han kan da ikke ha respekt for barnet". Jeg vil ihvertfall si at barnet ikke kommer til å ha respekt for han, når han finner ut av hvilken drittsekk han er.

Du vet utrolig mye om denne mannen til å være en tilfeldig fyr på et internettforum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tar hennes side fordi jeg syns det å være utro er noe forferdelige greier uansett hvem som gjør det. Hadde det vært en mann som skrev på forumet at dama hans møtte tilfeldige menn for sextreff så hadde jeg på samme måte tenkt at hun var et dårlig menneske også.

Kanskje det bare er meg, når jeg er i forhold så vet jeg at en av reglene for mine forhold er at det er med èn person. Begynner man å ønske å ligge med andre eller å slite med kommunikasjonen så er det jo ikke "greit" uansett. Feigt, vil jeg si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jesus sier at den som i sitt hjerte fantaserer om sex med en annen kvinne, allerede har gjort hor, så utifra det er vi mer eller mindre noen horebukker hele gjengen.

 

Hvorfor igjennom tusenvis av år mennesker aldri klart å leve i "fred" med hverandre, kan jo begynne å lure på om det er fordi vi hele tiden tar litt feil valg - og dermed ender opp med spetakkel i ett sett - det er for lite kompromisser, forståelser, "la oss møtes på halveien" oss mennesker imellom! En kan egentlig tone det hele ned til 1.ting - egoisme - og den lager ett helvetes spetakkel til alle døgnetstider rundt omkring i hele verden, konstant. Er det rart at satanismen'r regel nr.1 er nettopp vær egoistisk. Menneskene er så egoistiske blitt, at snart vil hele jorden kunne stå i en eneste stor atomsky! Ikke føl dere trygg på at verden er blitt stabil, nå som vi det seneste tiårene har fått tilgang til bomber som kan utslette alt liv på jorden mange ganger. Er det rart Bibelen sier at 2/3 av verdensbefolkning vil dø i den store trengsel, der fryktelige våpen skal bli bukt, så kan en bare tenke seg om hvilken våpen Bibelen snakker om - hud og øyner skal "etse" vekk på mennesker og dyr, er ett av hintene Bibelen gir. Hvorfor så mye spetakkel og elendighet - egoisme.

 

At han surfer damer å pule, er pga. egoisme, etter hva jeg forstår blir dem pult også. Hvorfor blir en anbefalt til å ikke pule andre når en er i ett seriøst forhold? Er det virkelig til samfunnets beste at det fleste skiller seg, at barn plutselig har 2-3 forskjellige mannfolk dem må begynne å kalle pappa, fordi mamma aldri klarer å holde på den første mann. Det er som regelt også damene som velger å gå - ikke mannen. Det fører fort mye rot med seg. Går en 30 år tilbake i tid, så hadde vi knapt hørt om noe som het å skille seg, det var kanskje max 1 familie i bygden som hadde blitt skilt - idag er 50 prosent av hele bygden skilt - og folk springer små stresset rundt å sier "mine barn, dine barn, våre barn, pappaen min, reserve pappaen min, min pappa nr.3!!! WTF???!!!!!!

 

Jeg håper at både trådstarter og hennes mann kan bli litt mindre egoistiske, jeg vet det er for mye å spørre om i dagens råttne "famiie" samfunn. Men gjør dere det, så vil dere få ett bra liv sammen, selv om dere ikke klarer å bli mindre egoistiske så vil dere likevel få ett betre liv sammen - enn om dere går fra hverandre! Det viser seg gang på gang, at det fleste er og blir lykkeligest med den partneren dem har - og for hvert partner bytte, jo mindre happy blir enn. Dere venter att på til barn sammen, så dere har absolutt størrst sjanse for å bli menst happy om dere holder sammen! Jeg er sikker på at hverken trådstarter eller mannen hennes er så jævlige innvendig at dem ikke kan få ett greit liv sammmen.

 

Trådstarter kan si til din kjæreste, at nå vil hun prøve å ha sex med andre mannfolk også, fordi jeg vil kjenne på andre kuker enn bare din kuk. Si at du allerede imorgen skal møte en annen mann for å ha sex med han, det var en du fant på internet sier du - er det greit for deg sier du, eller vil du at vi sal diskutere rundt saken først! Se hvilken reakson din kjæreste vil få da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jesus sier at den som i sitt hjerte fantaserer om sex med en annen kvinne, allerede har gjort hor, så utifra det er vi mer eller mindre noen horebukker hele gjengen.

 

Hvorfor igjennom tusenvis av år mennesker aldri klart å leve i "fred" med hverandre, kan jo begynne å lure på om det er fordi vi hele tiden tar litt feil valg - og dermed ender opp med spetakkel i ett sett - det er for lite kompromisser, forståelser, "la oss møtes på halveien" oss mennesker imellom! En kan egentlig tone det hele ned til 1.ting - egoisme - og den lager ett helvetes spetakkel til alle døgnetstider rundt omkring i hele verden, konstant. Er det rart at satanismen'r regel nr.1 er nettopp vær egoistisk. Menneskene er så egoistiske blitt, at snart vil hele jorden kunne stå i en eneste stor atomsky! Ikke føl dere trygg på at verden er blitt stabil, nå som vi det seneste tiårene har fått tilgang til bomber som kan utslette alt liv på jorden mange ganger. Er det rart Bibelen sier at 2/3 av verdensbefolkning vil dø i den store trengsel, der fryktelige våpen skal bli bukt, så kan en bare tenke seg om hvilken våpen Bibelen snakker om - hud og øyner skal "etse" vekk på mennesker og dyr, er ett av hintene Bibelen gir. Hvorfor så mye spetakkel og elendighet - egoisme.

 

At han surfer damer å pule, er pga. egoisme, etter hva jeg forstår blir dem pult også. Hvorfor blir en anbefalt til å ikke pule andre når en er i ett seriøst forhold? Er det virkelig til samfunnets beste at det fleste skiller seg, at barn plutselig har 2-3 forskjellige mannfolk dem må begynne å kalle pappa, fordi mamma aldri klarer å holde på den første mann. Det er som regelt også damene som velger å gå - ikke mannen. Det fører fort mye rot med seg. Går en 30 år tilbake i tid, så hadde vi knapt hørt om noe som het å skille seg, det var kanskje max 1 familie i bygden som hadde blitt skilt - idag er 50 prosent av hele bygden skilt - og folk springer små stresset rundt å sier "mine barn, dine barn, våre barn, pappaen min, reserve pappaen min, min pappa nr.3!!! WTF???!!!!!!

 

Jeg håper at både trådstarter og hennes mann kan bli litt mindre egoistiske, jeg vet det er for mye å spørre om i dagens råttne "famiie" samfunn. Men gjør dere det, så vil dere få ett bra liv sammen, selv om dere ikke klarer å bli mindre egoistiske så vil dere likevel få ett betre liv sammen - enn om dere går fra hverandre! Det viser seg gang på gang, at det fleste er og blir lykkeligest med den partneren dem har - og for hvert partner bytte, jo mindre happy blir enn. Dere venter att på til barn sammen, så dere har absolutt størrst sjanse for å bli menst happy om dere holder sammen! Jeg er sikker på at hverken trådstarter eller mannen hennes er så jævlige innvendig at dem ikke kan få ett greit liv sammmen.

 

Trådstarter kan si til din kjæreste, at nå vil hun prøve å ha sex med andre mannfolk også, fordi jeg vil kjenne på andre kuker enn bare din kuk. Si at du allerede imorgen skal møte en annen mann for å ha sex med han, det var en du fant på internet sier du - er det greit for deg sier du, eller vil du at vi sal diskutere rundt saken først! Se hvilken reakson din kjæreste vil få da?

 

 

Ikke enig.

 

I mine øyne vil det ikke være bedre å tviholde på et partnerskap enn å skille lag. Dette fordi det er muligheter for at vi kan få det bedre etter å ha gått fra hverandre. Selvfølgelig kan det gå og holde sammen også, men da må det gjøres utfra de riktige premissene - hva nå enn de er.

 

"Er det virkelig til samfunnets beste at det fleste skiller seg, at barn plutselig har 2-3 forskjellige mannfolk dem må begynne å kalle pappa, fordi mamma aldri klarer å holde på den første mann. Det er som regelt også damene som velger å gå - ikke mannen." -> Håper ikke dette er kvinnesynet ditt generelt; at det alltid er jentene sin feil. Kan peke på endel menn som oppfører seg som rasshøl også, som rømmer fra ansvar og som ikke klarer å holde seg i et forhold.

Lenke til kommentar

Hvis han vil ha ungen, så er det en veldig effektiv måte å såre ham på ved å abortere. Og så forteller du hele familien og venneflokken hans at han tvang deg til å gjøre det, og at han er en psykopat.

 

Ja er som regelt det kvinnfolk gjør, altså gjør mannen sint! Så det er ikke rart mannfolka i verden kan bli litt ampre og hissige iblandt. Nok ikke alt for lenge til 3.verdenskrig!

post-160065-0-94852900-1322186340_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Folk er så opphengt i det eiesyke monogamiet sitt at det overstyrer alle andre hensyn. Mennesker er ikke monogame og å forvente at de skal være det blir som å legge opp til problemer. At noen ligger rundt gjør dem ikke dårlige partnere eller forsørgere, og her er det også økonomiske grunner til å holde sammen.

 

Mennesker har i 99% av sin historie herjet, plyndret, og drept hverandre over en lav sko. De siste århundredene hører til unntaket.

 

Når to personer går inn i et monogamt forhold er det en avtale dem imellom som det ikke er moralsk, eller juridisk, riktig å bryte uten å si ifra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis alle forhold er åpne vil utroskap opphøre å eksistere.

 

Feil. Noen forhold er åpne, men med grenser. Altså - spørre partneren om lov først osv.

 

 

Det kan sikkert oppfattes på den måten, men det vil være forutinntatt. At man møter en person man synes er sjarmerende og sexy betyr ikke at (...)

 

 

Oj. Ekkelt at noen i det heletatt har den mentaliteten du viser der. Virker nesten litt som at du har emosjonell avvik i deg, gutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...