Actibus Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Ønsker å spytte ut en verdi fra et array i en tekstboks som lages for hver rad, får det ikke til å fungere.. Hvis jeg bare lager en tekstboks utenfor php med samme kode virker det helt fint, men ikke når jeg plasserer det i en echo output. Har også prøvd uten <? echo ... ?> i value feltet, funker ikke. Det vises kun: <? echo Array['Antall']?> eller Array['Antall'] i boksen.. Noen med et lurt forslag? echo "Ant. bestilt: <input type=\"text\" name=\"ant[$countc]\" size=\"2\" value=\"<? echo $delebestillinger[$countc]['Antall']?>\">";
poande05 Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 (endret) bruk punktum som konkatenator. echo "Ant. bestilt: <input type=\"text\" name=\"ant[$countc]\" size=\"2\" value=\"" . $delebestillinger[$countc]['Antall'] . "\">" "; edit skrivefeil hmm. jeg vet ikke hvor du får antallet fra, men det bør være $antall om det kommer fra scriptet (noe jeg antar) Endret 16. november 2011 av poande05
Tom_ Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Denne funker: echo "Ant. bestilt: <input type='text' name='".$ant[$countc]."' size='2' value='".$delebestillinger[$countc]."'>";
JohndoeMAKT Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 (endret) echo "Ant. bestilt: <input type=\"text\" name=\"ant[$countc]\" size=\"2\" value=\"<? echo $delebestillinger[$countc]['Antall']?>\">"; Slik jeg hadde skrevet det: ?>"Ant. bestilt: <input type="text" name="<?= $ant[$countc] ?>" size="2" value="<?= $delebestillinger[$countc]['Antall'] ?>"/> <?php Gå med andre ord ut av PHP-mode til ren outputmode for å slippe å escape så mye. Endret 16. november 2011 av JohndoeMAKT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå