Lifeform Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Hei! Hvorfor får jeg denne feilmeldingen? Har prøvd både med original-programvaren og cracka versjon fra Kazaa med nøyaktig samme resultat! Andre slike TV-tunerprogrammer som er verdt å forsøke?
wil Skrevet 14. august 2003 Skrevet 14. august 2003 hmmm, dette hender seg at skjer med forskjellige program, har opplevd det selv med en Mp3 av spiller jeg hadde, tror nok det er Windows sin feil ja, siden at det kommer den samme meldingen på alle programmene. men er Windows Programmert i C++ da
Lifeform Skrevet 14. august 2003 Forfatter Skrevet 14. august 2003 Forslag til å luke bort denne feilen??
wil Skrevet 14. august 2003 Skrevet 14. august 2003 ok. det viste jeg ikke. trodde det var programmert i Basic eller noe sånt jeg. eller noe sånt. vet at noen av Office programmene er programmert i Visual Basic, blant annet Power Point.
Legion Skrevet 14. august 2003 Skrevet 14. august 2003 windows er stort sett C, med bitte litt assembler og noe C++ tilbake til det originale problemet... kan være en dll feil relatert til en mismatch med gammel/ny versjon av bibliloteket. sjekket hjemmesiden til produsent?
Lifeform Skrevet 15. august 2003 Forfatter Skrevet 15. august 2003 Mulig det... Lasta ned en ny patch i går uten noe spesiell forskjell, men skal snurkle videre og sjekke om jeg får det på stell
Ueland Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Forsøk og fjern programmet helt, restart og evnt så av maskinen for så å reinstallere programmet igjen. Det bør fungere
Lifeform Skrevet 7. april 2004 Forfatter Skrevet 7. april 2004 Reinstallerte Windows her for en måned to siden, og da begynnte dette å funke, men vil allikevel ikke anbefale dette programmet til å recorde og stille inn TV-kanaler. Mener ShowShifter overgår det meste her... Nettsidene Andre synspunkt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå