Gå til innhold

Er eldrebølgen en svindel for å legitimere økt innvandring?


Anbefalte innlegg

Denne innvandringen av muslimer er basert på en avtale som politikerne i europa inngikki 1973 med muslimske land om leveranser av olje mot fri innvandring av muslimer til europeiske land.

Denne avtalen er senere ratifisert og gjort mer omfattende, sist i 1995

 

http://europa.eu/legislation_summaries/external_relations/relations_with_third_countries/mediterranean_partner_countries/r15001_en.htm

 

Det er derfor politikerne og deres lakeier kjemper innbitt for å forsvare den sterkt økende muslimske innvandringen til Europa og Norge.

Balthazar, nå har jeg lest det dokumentet du linker til. Det underbygger INGENTING av hva du påstår. Enten lyver du, eller så kan du simpelthen ikke lese.

 

Hvis jeg tar feil er det bare å vise til hvor i dokumentet du linker til som støtter din spinnville teori om at det eksisterer en avtale om leveranser av olje mot fri innvandring av muslimer til europeiske land. Kom igjen. Vis at jeg tar feil.

 

Hvis du har klart å lese hele dokumentet uten å oppdage at det eksisterer en slik avtale, så er det ikke mye håp for deg.

 

Jeg skrev at det begynte med en avtale rundt oljeleveranser, og at denne senere er utvidet og gjort mer omfattende nå.

 

Jeg skrev ikke noe om at denne avtalen om oljeleveranser gjelder nå. Det var en avtale som ble inngått under oljekrisen i 1973 for å unngå oljeboikott av Europa.

 

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/08

 

http://www.danielpipes.org/comments/79548

 

 

Det er denne avtalen som senere er blitt utvidet og gjort mer omfattende.

 

Selv om det ikke sto noe om oljeleveranser i dokumentet jeg først linket til, så betyr jo ikke det at det ikke eksisterer noen avtale, og at alt er oppspinn.

Det er typisk for sosialister å lete etter en liten detalj de mener er feil, og hvis de finner det så tror de at alt er feil.

Men nå har du fått dokumentasjon for avtalen i 1973 også, så nå er du vel glad og fornøyd ?

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om det ikke sto noe om oljeleveranser i dokumentet jeg først linket til, så betyr jo ikke det at det ikke eksisterer noen avtale, og at alt er oppspinn.

Det er typisk for sosialister å lete etter en liten detalj de mener er feil, og hvis de finner det så tror de at alt er feil.

Men nå har du fått dokumentasjon for avtalen i 1973 også, så nå er du vel glad og fornøyd ?

Men Balthazar, du har ikke dokumentert noe som helst. Denne avtalen er noe mindre lesekyndige islammotstandere og eurabiakonspiratorikere trekker fram i ny og ne, men den sier jo ingen ting av det dere påstår den gjør. Du må faktisk dokumentere påstanden om at oljeleveranser ble knyttet til ubegrenset muslimsk innvandring til Europa, og du er ikke i nærheten av å komme med et et godt indisum en gang.

 

Da hjelper det ikke å linke til to islamfiendtlige blogger som har misforstått like fullstendig som deg.

 

Nå kommer du vel til å påstå at det ikke er noen vits å gi oss dokumentasjon, vi forstår det ikke allikevel fordi vi er hjernevasket av jødene osv. Du rykker tilbake til start, men får ikke 2000 kroner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Arbeidsinnvandring, gjenforening, asylindustrien, politisk korrekthet, Hollywood, UNE, IMDI, sosialisme, multikultur.

 

Hvite mann, den norske stat ønsker din undergang.

 

Velvel, eldrebølgen er fortsatt en svindel utført av de internasjonale forgifterne av alle nasjoner.

 

 

Ja, du har i hvert fall ingen agenda!

Hvilken agenda har jeg o store tofagerl.

 

Jeg gjemmer meg ikke bak tomme ord som integrering og likestilling for å oppnå skjulte mål.

Endret av Juviking
Lenke til kommentar

Din agenda er veldig enkel. Du er en rasist, uvisst av hvilken grunn. Derfor finner du på masse bullshit for å sverte innvandrere, og i stedet for å finne deg i at bullshitet ditt er nettopp det - bullshit, så har du skapt en twisted psyk virkelighet hvor "sosialistene" jobber jævlig hardt for å motarbeide deg. Jeg er sikker på at du noen ganger lurer på om du er gal. Jeg vet ikke om du er gal, men jeg vet at du ikke er frisk.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det er samfunnet som er sykt, ikke jeg. Ja, sosialistene er noen dumskaller som ikke ser at de blir kynisk utnyttet.

 

Er det bilde av deg JuViking? Hvis det er tilfellet ser du jo ganske normal ut :new_woot:

 

Picasso var så vidt jeg vet beinhard kommunist og en kyniker når det gjaldt damer. Han hadde elskerinner over alt.

 

Men muligens var han verdens største markedsføringsgeni på sin tid.

 

Han sa:

  1. Jeg har ikke gjort annet enn å spekulere i menneskenes dårlige smak.
  2. Ser jeg et motiv, stjeler jeg det og gjør det ugjenkjennelig.

 

Da han skulle selge malerier, sammenkalte han til fest med Paris sin rike befolkning og lot gratis vin flyte i bekker og elver. Tror du han fikk salg?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...